دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۴ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

نگذارید فضاحت‌های اخلاقی و ناهنجاری بی‌حجابی در لارستان رخ دهد

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس با اذعان به اینکه جریان سلبریتی، زیاده‌خواه و پُررو که در جریان فرهنگی کشور بدنبال فضاحت‌افزایی است با دقت، تأمل…

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس با اذعان به اینکه جریان سلبریتی، زیاده‌خواه و پُررو که در جریان فرهنگی کشور بدنبال فضاحت‌افزایی است با دقت، تأمل و سیاست‌ورزی و عمل به احکام دینی جمع می‌شود، گفت: لارستان به عنوان یک پایگاه دین شناخته می‌شود، مدیران به امام جمعه، سپاه، فرماندار و غیره کمک کنند و با ید واحد نگذارید فضاحت‌های اخلاقی و ناهنجاری بی‌حجابی در لارستان رخ دهد.

به گزارش میلاد لارستان سردار  سعید کوشکی در جلسه شورای اداری لارستان با بیان اینکه در دولت قبلی فرمان ولایت امر را به شکل عملی، نمی‌خواهم متهم کنم در همه شاخصه‌ها ولی مثل رئیس جمهور امروز ما اهمیت نمی‌کرد، اظهار داشت: ۴۵ سال از انقلاب اسلامی می‌گذرد، چرا در این ۴۵ سال علی‌رغم همه این فشارها و دشمنی‌ها این مردم پیروز شدند.

وی با اشاره به اینکه امامین انقلاب با این مردم توانستند سخت‌ترین شرایط کشور را اداره و هدایت کنند، افزود: استقامت مردم و تبعیت مردم از ولی‌امر خدا دلیل پیروزی مردم است.

این مسئول با اذعان به اینکه دشمن در همه عملیات‌هایش حتی در تحریم‌ها نشان از پیروزی نمی‌بیند، با طرح این سوال که؛ آیا دولت قبل مطرح نکرد که خزانه خالی است؟!، تصریح کرد: این دولت چکار کرده است که علیرغم این تحریم‌ها این دولت توانسته بالای یک‌میلیون‌و ۶۰۰ هزار بشکه نفت صادر کند.

مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس با بیان اینکه کشوری که شبیه ایران ۱۵ کشور همسایه داشته باشد، در دنیا نیست و با این وضعیت این کشور قابل تحریم نیست، خاطر نشان کرد: خودتحریمی که در دولت قبل ایجاد شده بود و متصور بودند که کل دنیا یعنی غرب، ارتباط با مردم قطع، در استان‌ها و شهرها عدم حضور داشتند.

وی با اذعان به اینکه با عملکرد دولت رئیسی در بیرون و داخل مرزها امید ایجاد می‌شود، ادامه داد: مشکلات اقتصادی و فرهنگی وجود دارد اما شاخصه‌های امید نظیر قدرت و توانمند نظام اسلامی به همت نیروهای مسلح مایه افتخار و سربلندی است بطوری که همان‌هایی که شعار کشاندن جنگ به خیابان‌های ایران بودند، امروز یکی یکی به جرگه جریان مقاومت برمی‌گردند.

سردار کوشکی با بیان اینکه بازگشت عربستان و مصر فقط بازگشت به سمت ایران نیست بلکه بازگشت امید به دل‌ آنها و ناامیدی نسبت به دشمنان است، افزود: نظام اسلامی به فضل الهی با قدرت پیش می‌رود و مشکلات اقتصادی و مسائل فرهنگی حل می‌شود به شرطی که ما جهادی عمل کنیم و با تمام توان در میدان قرار بگیریم.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس با بیان اینکه مدیران دولت کنونی در مقایسه با دولت‌های قبلی برای رفاه و آسایش ملت سرآمد هستند، عنوان کرد: در عرصه نظامی کسی چالشی صحبت نمی‌کنند و همه با منطق همکاری بحث می کنند و امروز تسلیحات ایرانی به ۶۰ کشور صادر می‌شود و ابرقدرت‌هایی مانند چین و روسیه به طور رسمی از ایران پهپاد خریداری می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه عملکرد دانش‌بنیان‌ها قابل تحسین است و پیچیده‌ترین تجهیزات در حال تولید است، گفت: در روزگاری از غنی‌سازی ۳٫۵ درصد ایران وحشت داشتند بعداَ قدرت نظام آنها را بجایی رساند که ۲۰ درصد را قبول کردند اما امروز ایران به غنی‌سازی ۶۰ درصد رسیده و الان تمام تلاش آمریکایی‌ها این است که ایران را در ۹۰ درصد متوقف کنند.

سردار کوشکی با ابراز تأسف از افق دید کوتاه برخی سیاسیون و غیرسیاسی و هنرمند، تصریح کرد: امروز به برکت خون شهدا، هدایت حضرت آقا و عملکرد جهادی دولت، دشمن امروز در به در دنبال مذاکره است در حالی که در دوره قبل ما دنبال مذاکره بودیم.

مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس تأکید کرد: مسئولان مردم را درک کنند و برخورد با روی خوش با آنان داشته باشند.

وی با اذعان به اینکه جریان سلبریتی، زیاده‌خواه و پُررو که در جریان فرهنگی کشور بدنبال فضاحت‌افزایی است با دقت، تأمل و سیاست‌ورزی و عمل به احکام دینی جمع می‌شود، اضافه کرد: لارستان به عنوان یک پایگاه دین شناخته می‌شود، مدیران به امام جمعه، سپاه، فرماندار و غیره کمک کنند و با ید واحد نگذارید فضاحت‌های اخلاقی و ناهنجاری بی‌حجابی در لارستان رخ دهد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۷:۱۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین