چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۹ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

در لارستان بزرگ حدود 10 هزار نفر متقاضی مسکن ملی هستند

جلسه نهضت ملی مسکن به ریاست داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان و با حضور سایر اعضا در محل فرمانداری برگزار گردید. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی…

جلسه نهضت ملی مسکن به ریاست داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان و با حضور سایر اعضا در محل فرمانداری برگزار گردید.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، جلسه نهضت ملی مسکن لارستان با حضور داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان، مجتبی حق بین دبیر قرارگاه ملی مسکن استان فارس و بازرس ویژه استاندار در مسکن، حسن شبانی مدیر کل راه و شهرسازی لارستان، معاونین وی، احمد دلاور معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، شهرداران و سایر ادارات متولی و خدمات رسان شهرستان لارستان در محل فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه ادارات متولی گزارشی از اقدامات انجام شده جهت احداث واحدهای مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای لار و خور ارائه کردند و با توجه به شروع صدور پروانه ساخت توسط شهرداری ها بر اجرایی شدن سریعتر طرح مسکن ملی تاکید شد.

نماینده عالی دولت در لارستان با اشاره به اینکه تامین مسکن مناسب از اولویت‌های دولت سیزدهم است بیان داشت: مدیران ادارات متولی و بانک‌های عامل بایستی روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن به عنوان یکی از اهداف مهم دولت، تسریع و تدابیر زیر ساختی با جدیت بیشتری در شهرستان دنبال شود.

وی با اشاره به اهمیت اجرای طرح ملی مسکن گفت: طرح‌ ایجاد مسکن می‌تواند راهکار موثری برای حل مشکل خانه‌دار شدن مردم به ویژه جوانان باشد که عمدتا افراد نیازمند و واجد شرایط جامعه را در بر می‌گیرد.

فرماندار ویژه لارستان با تاکید بر اینکه در لارستان بزرگ حدود ۱۰ هزار نفر متقاضی مسکن ملی هستند، عنوان کرد: نظارت دقیق فنی و اجرایی احداث پروژه‌های طرح جهش تولید مسکن از نظر طراحی و کیفیت ساخت و استفاده از تکنولوژی روز صنعت مسکن توسط دستگاه‌های متولی، امری ضروری و مورد اهتمام است.

دبیر قرارگاه ملی مسکن استان فارس هم گفت: در دولت سیزدهم با یک وعده چهار میلیون مسکن وارد صحنه شدیم که سهم استان ما از مجموع چهار میلیون در چهار سال ۲۶۰ هزار سهم است که از این سهم باید برای مردم استفاده کنیم.

حق بین گفت: با پالایش تیم علمی و کارگروهی که در استان و با دستور استاندار فارس تشکیل شد با ظرفیت قانون جهش تولید مسکن و با این برآورد که ما می‌توانیم با اراده عملی این نتیجه را در استان فارس رقم بزنیم باید بتوایم این تعداد را در استان فارس عملی کنیم.

دبیر قرارگاه مسکن استان فارس ادامه داد:در این طرح هم قانون را رعایت خواهیم کرد و هم دقت بیشتری خواهیم کرد و در آینده‌ای نزدیک شاهد تحول بسیار بزرگی در حوزه مسکن ملی خواهیم بود.

دبیر قرارگاه ملی مسکن استان فارس گفت: رمز ادامه همکاری مدیران با دولت سیزدهم این است که در کارهای پیش رو، پیش‌قدم باشند و روحیه جهادی و عملکردی داشته باشند و در چهارچوب قانون همکاری کنند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۶ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۸:۰۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین