چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۴ب.ظ
::آخرین مطلب 51 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

رهایی ۴ گروگان با حضور به موقع پلیس شهرستان اوز

فرمانده انتظامی “اوز” از توابع استان فارس گفت: با حضور به موقع پلیس این شهرستان، ۴ نفر گروگان به صورت صحیح و سالم آزاد شدند. به گزارش میلاد لارستان به…

فرمانده انتظامی “اوز” از توابع استان فارس گفت: با حضور به موقع پلیس این شهرستان، ۴ نفر گروگان به صورت صحیح و سالم آزاد شدند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از ایسنا، سرهنگ هادی محمدیان گفت: امروز و در پی وقوع یک فقره گروگانگیری اعضای خانواده توسط پدر و تهدید همراه با تیراندازی در یکی از محله های شهر اوز ، بلافاطله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: ماموران در بررسی اولیه مطلع شدند که فردی به نام فرزاد به دلیل نداشتن حالت روحی و روانی مناسب و اختلاف خانوادگی، فرزندان(۳ دختر) و همسر خود را در خانه حبس کرده و با تیراندازی به صورت هوایی با اسلحه سوزنی باعث رعب و وحشت آنان شده است.

فرمانده انتظامی اوز ادامه داد: با هدایت مستقیم سردار “حبیبی” فرمانده انتظامی استان فارس، تیم های عملیاتی وارد عمل شدند و با رایزنی و اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند متهم را دستگیر و افراد گروگان را در صحت کامل آزاد کنند.

سرهنگ “محمدیان” با بیان اینکه اسلحه متهم کشف و گروگان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد، اضافه کرد: علت اصلی گروگانگیری در دست بررسی است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۹ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۵:۰۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “رهایی ۴ گروگان با حضور به موقع پلیس شهرستان اوز”

  1. لارستانی دلسوخته گفت:

    به نظر می رسد مشکلات اقتصادی و معیشتی روزگار سبب از هم گسیختگی خانواده‌ها وپریشانی. روزگار میشود. وگرنه کسی که میخواهد گروگانگیری کند که تیر هوایی نمی اندازد. که همه را با خبر. نماید خداوند خودش. رحمی بکند

  2. اوزی کارمند گفت:

    بیشتر به نظر می‌رسد دعوا. ومشکلات. خانوادگی. است. تا گروگانگیری !!

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین