یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۱ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

درخواست فرماندار لارستان جهت تسریع در راه‌اندازی دادگاه تجدیدنظر در لارستان

فرماندار ویژه لارستان با رییس کل دادگستری استان فارس در شیراز دیدار و گفتگو کرد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، داریوش دهقان با…

فرماندار ویژه لارستان با رییس کل دادگستری استان فارس در شیراز دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، داریوش دهقان با حضرت حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی رئیس کل دادگستری استان فارس در شیراز دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که سید احمد قتالی امام جمعه و جمعی از اعضا شورای اسلامی شهر عمادشهر هم حضور داشتند، فرماندار ویژه لارستان در سخنانی با توجه به بعد زیاد مسافت لارستان تا مرکز استان و بروز حوادث جاده‌ای و حجم بالای پرونده‌ها، از رئیس کل دادگستری استان فارس درخواست کرد جهت رفاه حال مردم، هر چه سریعتر دادگاه تجدیدنظر در لارستان راه اندازی شود.

وی همچنین خواستار تسریع در راه اندازی دادگاه بخش صحرای باغ لارستان هم شد.

در ادامه حضرت حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی رئیس کل دادگستری استان فارس هم در سخنانی گفت: موارد مطرح شده توسط فرماندار ویژه لارستان پیگیری خواهد شد.

در پایان مسائل و مشکلات برخی از سرمایه گذاران نیز حل و فصل شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “درخواست فرماندار لارستان جهت تسریع در راه‌اندازی دادگاه تجدیدنظر در لارستان”

  1. ناشناس گفت:

    سلام لطفاً از مدیران و نماینده بخواهید در مورد استقرار فرماندهی انتظامی جنوب فارس در لارستان هم پیگیری کنند با توجه به وسعت و تعداد زیاد شهرها و همچنین مستقل بودن پلیس راه جنوب استان فارس و استقرار در لار هم می تواند دلیل نیاز به ایجاد فرماندهی انتظامی جنوب فارس در لار باشد با این اقدام ادارات آگاهی ، نظام وظیفه ، مواد مخدر پلیس راهور ، پلیس پیشگیری ، پلیس فرودگاه پلیس فتا و خلاصه همه معاونت های پلیس در سطح اداره کل در لار مستقر خواهد شد و می تواند شهرستان های جنوب فارس را پوشش دهد که خود پیش زمینه استقلال دادگستری جنوب فارس بعد از استقرار دادگاه تجدید نظر خواهد شد

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین