شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۷ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

دیدار روسای ادارات با مسئولین مجموعه دادگستری لارستان

روسای ادارات با مسئولین مجموعه دادگستری لارستان به مناسبت هفته قوه قضاییه دیدار کردند. به گزارش میلاد لارستان، در تاریخ چهارم تیر ماه همزمان با چهارمین روز از هفته قوه…

روسای ادارات با مسئولین مجموعه دادگستری لارستان به مناسبت هفته قوه قضاییه دیدار کردند.

به گزارش میلاد لارستان، در تاریخ چهارم تیر ماه همزمان با چهارمین روز از هفته قوه قضاییه روسای ادارات لارستان به اتفاق فرماندار ویژه لارستان از مجموعه دادگستری لارستان بازدید کردند.

در این دیدار رییس دادگستری لارستان، دادستان، قضات و کارکنان و کارمندان مجموعه قضایی حضور داشتند.

در جلسه ای که در حاشیه این بازدید صورت گرفت، سیدعبدالرحیم روان بین رییس دادگستری لارستان در سخنانی با بیان اینکه فعالیت در زمینه قضا یک امر خطیر است و آنچه در آیات و روایات ذکر شده و از پیشینیان به ما رسیده این است که «از قضا به عنوان یک شغل نام نبردید»، گفت: قضا به عنوان یک منصب و جایگاه است و فعالیت در زمینه قضایی در عین حال که سخت است بسیار مهم و حائز اهمیت است.

روان بین خطاب به روسای ادارات با اشاره به اینکه در مجموعه قضایی با کثرت مراجعات و حجمی از پرونده ها مواجه هستیم و با توجه به اینکه همه شما مدیر یک مجموعه هستید با این مسایل آشنا بوده و مواجه می شوید، افزود: کار در مجموعه قضایی سختی های خودش را دارد، مردم در مراودات شخصی یا مسائل و امورات اجتماعی‌خود وقتی دچار مشکل می شوند و هیچ راه حل و مرجع و پناهی ندارند ناچار و ناگزیر به مجموعه قضایی پناه می آورند.

رییس دادگستری لارستان با اذعان به اینکه در این مجموعه علی‌رغم مشکلات و کسرت پرونده ها، مردمی که مراجعه می کنند از ما انتظار دارند که مجموعه قصایی سریع ترین، درست ترین و عادلانه ترین تصمیم را بگیرد، تصریح کرد: مردم به درستی این انتظار را دارند و مجموعه قضایی نیز ماهیت کارش همین است.

این مسوول با بیان اینکه ما تلاش کرده ایم که توقعات مردم را پاسخ داده و وظیفه خود را به نحو احسنت انجام دهیم، خاطر نشان کرد: تلاش کرده‌ایم اگر کم و کاستی هست برطرف کرده و به حداقل برسانیم.

وی با ابراز خرسندی نسبت به اینکه در تمام مسائلی که درباره مجموعه قضایی وجود دارد تعامل و ارتباط خوبی بین مسئولین در لارستان وجود دارد، اضافه کرد: تا جایی که در توان ما بوده با دستگاه های اجرایی همکاری داشته ایم و این تعاملات متقابل است.

خبرنگار: سحر طاهری

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۵ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۹:۳۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین