شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۳ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

 تعویض الکتروپمپ ۲ چاه در لارستان

  امور آبفا لارستان در راستای ارائه خدمات آبرسانی به مشترکین، اقدام به تعویض الکتروپمپ چاه شماره ۳ شهر لار و چاه شماره یک مجموعه هرم کرده است. به گزارش…

 

امور آبفا لارستان در راستای ارائه خدمات آبرسانی به مشترکین، اقدام به تعویض الکتروپمپ چاه شماره ۳ شهر لار و چاه شماره یک مجموعه هرم کرده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا استان فارس، سید عبدالمهدی میرپور مدیر امور آبفا شهرستان لارستان با اعلام این خبر اظهار داشت: این امور به منظور ارائه خدمات مطلوب و مستمر به شهروندان، با تلاش بی وقفه اکیپ اتفاقات و بهره برداری خود، الکتروپمپ و تاسیسات سرچاهی چاه شماره ۳ شهر لار واقع در تنگ اسد وچاه شماره یک مجموعه هرم را تعویض و مهندسی مجدد نموده و در مدار بهره برداری قرار داد.

وی افزود: در نتیجه این اقدامات کمبود آب و افت فشار آب ناشی از پدیده سوختگی الکتروپمپ در این چاهها برطرف شد و ارائه خدمات آبرسانی به روال عادی بازگشت.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۷ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۷:۴۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “ تعویض الکتروپمپ ۲ چاه در لارستان”

  1. ناشناس گفت:

    باسلام گزارش اداره ابفا بيشتر ان غير واقعي و بعضا كذب است ما در روستاها گرفتاريم و اب نداريم به اداره ابفا كه مراجعه ميكنيم ميگويند درست ميشود وبه اداره نياييد وبه حراست گفته ايم اسم شما را بنويسند

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین