پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۱ب.ظ
::آخرین مطلب 3 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 6

تقسیم بودجه نماینده در لارستان و سهم صفر درصد بریز!

مردم روستای بریز از نحوه تقسیم بودجه در اختیار نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و عدم در نظر گرفتن مطالبات این روستا گلایه مند هستند. به گزارش میلاد لارستان…

مردم روستای بریز از نحوه تقسیم بودجه در اختیار نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و عدم در نظر گرفتن مطالبات این روستا گلایه مند هستند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از بریزکهن، کانال نماینده شهرستان جناب آقای حسین زاده ، بودجه اختصاصی ایشان به چند شهرستان به تفکیک هر شهر و روستا بیان شده است و به برخی از شهرها و روستاها بودجه های قابل توجهی اختصاص داده شده است ولی شگفت آور آنکه روستای بریز با موارد مختلفی از مشکلات هیچ سهمی از این بودجه جناب نماینده ندارد!!!

این در حالی است که روستای بریز سالهاست با مشکل کم آبی دست و پنجه نرم میکند و هم اکنون برای حفر چاه جدید مبالغ بالایی بودجه کم دارد، کم آبی شدید در بریز معضل یکی دوساله ماست ولی متاسفانه توجهی درخور نشده است

مشکلات بی آبی شهرک فاطمیه بریز که بارها با نماینده محترم در این رابطه مکاتبه شد حتی ریس دفتر ایشان این مشکل را از نزدیک و حضوری بررسی نمودند و هنوز این مشکل حل نشده است !

ورزشگاه چند منظوره میلیاردی بریز که با همت حاج عبدالحسین طاهری در حال ساخت است برای تکمیل نیاز به بودجه های دولتی دارد.

اکثر معابر عمومی و محلات بریز با زیر ساخت های بسیار خراب نیازمند آسفالت است.

حرم مطهر امامزاده میراحمد(ع) بریز به عنوان قطب زیارتی منطقه نیازمند توجه مسئولین شهرستان و نماینده است.

مرکز درمانی بریز برای تکمیل دستگاه های مورد نیاز خود احداث پانسیون جهت استقرار پزشک و ماما نیازمند اختصاص بودجه هست.

اجرای غیر کارشناسی جاده مرگ در محدوده بریز و عدمِ توجه نماینده محترم به این موضوع مهم با توجه به مکاتبات فراوان مسئولان محلی بریز از دیگر گلایه ماست.

گله ما هم از نماینده هست که چرا توجهی به بریز ننمودند هم از مسئولین شهرستان هست که همیشه بریز را خارج از اولویت اختصاص بودجه خود قرار میدهند.

جناب نماینده و آقایان مسئول در شهرستان؛ بریزی ها برای آبادانی روستایشان خیلی خرج کردند ، شایسته نیست بودجه های دولتی سهم بریز را به دیگران بدهید و ما را با انبوهی از مشکلات رها کنید ، بریز هم از بودجه های دولتی در زمینه های مختلف حق خود را مطالبه می کند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۹:۵۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین