شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۶ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

با پیگیری های هیئت کشتی لارستان و حمایت خیرین؛ بریزی ها صاحب خانه کشتی شدند

خانه کشتی روستای بریز لارستان با پیگیری های هیئت کشتی شهرستان و حمایت خیرین این روستا احداث و تجهیز شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از  روابط عمومی هیئت…

خانه کشتی روستای بریز لارستان با پیگیری های هیئت کشتی شهرستان و حمایت خیرین این روستا احداث و تجهیز شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از  روابط عمومی هیئت کشتی لارستان، پس از مذاکره ها و نشست های مختلف هیئت کشتی لارستان با مسوولان و خیرین روستای بریز، خانه کشتی توسط خیرین این روستا ساخته شد و مورد بهره برداری قرار گرفت.

داود عسکرپور مسوول هیئت کشتی لارستان طی سخنانی در این خصوص با بیان اینکه نگاه هیئت کشتی لارستان تنها به مرکز شهرستان نیست و به بخش ها و روستاهای شهرستان نیز توجه ویژه ای داریم افزود:  خردسالان و نونهالان منطقه بریز از پتانسیل بالایی در کشتی برخوردار هستندو  به طور حتم آینده درخشانی در انتظار کشتی بریز است و در آینده شاهد درخشش کشتی گیران این روستا در میادین مختلف خواهیم بود.

وی با بیان اینکه مربیان رسمی هیئت کشتی لارستان را به روستای بریز اعزام می کنیم، افزود: درصدد هستیم تا رقابت های کشتی پهلوانک ها را در روستای بریز و در فضای باز برگزار کنیم.

مسوول هیئت کشتی لارستان با تاکید بر اینکه احداث خانه کشتی در بخش ها و روستاهای لارستان یکی از اولویت های هیئت کشتی شهرستان است، تصریح کرد: با مسوولان و خیرین چندین بخش و روستای لارستان وارد مذاکره شده ایم و به زودی خانه کشتی در دیگر بخش ها و روستاهای شهرستان احداث و تجهیز می شود.

عسکرپور ضمن تشکر و قدردانی از مسوولان و خیرین روستای بریز، ادامه داد: افتتاح خانه کشتی روستای بریز با حضور مسوولان فدراسیون کشتی، هیئت کشتی فارس و لارستان برگزار می شود.

گفتنی است؛ یک تخته تشک و آدمک کشتی از سوی هیئت کشتی لارستان در سال ۱۳۹۹ به بخش بنارویه این شهرستان نیز اهدا شده است که هم اکنون کشتی گیران این بخش زیر نظر مربی هیئت کشتی لارستان فعالیت می کنند.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۹:۳۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین