یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۶ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

مشکلات بخش صحرای‌باغ روی میز فرماندار ویژه لارستان

دهیاران و روسای شوراهای اسلامی شهر و روستاهای بخش صحرای باغ بمنظور بررسی و حل مشکلات این بخش با فرماندار ویژه لارستان دیدار کردند. به گزارش میلاد لارستان به نقل…

دهیاران و روسای شوراهای اسلامی شهر و روستاهای بخش صحرای باغ بمنظور بررسی و حل مشکلات این بخش با فرماندار ویژه لارستان دیدار کردند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، دهیاران و روسای شوراهای اسلامی شهر و روستاهای بخش صحرای باغ با داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان در محل فرمانداری نشستی را ترتیب دادند و به بررسی مسائل و مشکلات شهر عمادشهر و روستاهای بخش صحرای باغ پرداختند.

در این جلسه که معاونین فرمانداری ویژه لارستان نیز حضور داشتند، فرماندار ویژه لارستان در سخنانی با اشاره به رویکرد دولت سیزدهم با حضور جهادی در عرصه خدمت رسانی به مردم را با تکیه بر ارتباط مستقیم با آحاد جامعه، گفت: در این صورت است که می توان مشکلات روستاها را شناسایی و بخشی از مسائل را با کمک خود آنان حل کرد.

داریوش دهقان گفت: اگر شوراها و دهیاری‌ها نقش خود را به خوبی ایفا کنند، قطعاً قدم های مثبتی در توسعه روستایی در حوزه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و غیره برداشته خواهد شد.

وی از دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاها خواست محورهای پیشنهادی و راهکارهای عملیاتی خود را به بخشداری اعلام نمایند.

نماینده عالی دولت در لارستان در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: دستگاه های اجرایی موظفند بر اساس وظایف ذاتی و عمل به سیاست‌های دولت مردمی، بهترین خدمات را به روستاییان ارائه کنند.

در این نشست دهیاران و روسای شوراهای اسلامی بخش صحرای باغ، مسائل و مشکلات و درخواست های شهر و روستاهای خود را در موضوعات مختلف عمرانی، ورزشی، خدماتی، رفاهی، آموزشی، مخابرات، برق، مسکن، کشاورزی و راه بیان کردند.

مهمترین این مشکلات تعریض، بهسازی و آسفالت معابر روستاها، اجرای طرح هادی، احداث زمین چمن مصنوعی در روستاهای فاقد زمین چمن، برق رسانی، اجرای روشنایی معابر، احداث جاده بین مزارع، احداث پارک محلی، دیوار چینی رودخانه های فصلی، سکوی تماشاگران، تعویض پایه های فرسوده برق، بازسازی مدارس قدیمی، نصب برج نوری ورودی روستاها و اینترنت پرسرعت بود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۱۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین