شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۷ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

تعیین زمین برای متقاضیان مسکن ملی در پنج نقطه شهر لار

معاون عمرانی فرمانداری ویژه لارستان با بیان اینکه برای ۲ هزار و ۶۷۶ متقاضی مسکن ملی توسط شهرداری پروانه صادر شده، گفت: برای این افراد در پنج نقطه شهر لار زمین…

معاون عمرانی فرمانداری ویژه لارستان با بیان اینکه برای ۲ هزار و ۶۷۶ متقاضی مسکن ملی توسط شهرداری پروانه صادر شده، گفت: برای این افراد در پنج نقطه شهر لار زمین آماده شده که در ۴ نقطه آن کار ساخت‌وساز انجام می‌شود.

به گزارش میلاد لارستان، به مناسبت ۱۷ مردادماه و روز خبرنگار، نشست اصحاب خبری و جمعی از مسئولان ادارات در محل سالن کنفرانس فرمانداری ویژه لارستان برگزار شد.

در این مراسم معاون عمرانی فرمانداری ویژه لارستان با اشاره به اینکه در طرح نهضت ملی مسکن در شهر لار ۱۰ هزار و ۷۱۵ نفر ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: از این تعداد ۵ هزار و ۲۰۱ نفر تأیید نهایی شده که از این تعداد برای ۲ هزار و ۶۷۶ متقاضی مسکن ملی توسط شهرداری پروانه صادر شده و آماده کار است.

احمد دلاور با بیان اینکه از این تعداد، تعهدات شهرستان لارستان برای ۲ سال، ۲ هزار و ۶۰۰ نفر است که در حال حاضر ۷۶ نفر مازاد بر تعهدات فقط در شهر لار توسط شهرداری صادر شده است، افزود: برای این افراد در پنج نقطه شهر لار زمین آماده شده که در ۴ نقطه آن کار ساخت‌وساز انجام می‌شود.

وی با اذعان به اینکه این پروژه‌ها شامل فاز اول ۱۸۵ واحدی در کنار قرارگاه جنوب با پیشرفت ۷۵ درصد، فاز دوم این پروژه با ۲۱۷ واحد در روبروی قرارگاه جنوب و در کنار اداره راه‌وشهرسازی لارستان، ۷۰۴ واحد در ۷ هکتار از اراضی در جوار پردیس علوم پزشکی توسط یک شرکت در مرحله استعلامات آب، برق، گاز و غیره قرار دارد، تصریح کرد: درباره شائبه‌های مطرح شده در خصوص زمین ۷۰۴ واحدی، ادارات مرتبط پاسخ استعلامات را داد‌ه‌اند.

معاون عمرانی فرمانداری ویژه لارستان با اشاره به اینکه برای ۱۲۰ واحد دیگر در قطعه زمین ۲ هکتاری در تنگ‌اسد زمین در نظر گرفته شده که کار ساخت آن توسط بنیاد مسکن اجرا خواهد شد، خاطر نشان کرد: این پروژه به صورت ۲ طبقه ویلایی احداث می‌ِشود.

دلاور با بیان اینکه قطعه ۹۵ هکتاری برای ساخت ۱۴۰۵ واحد ویلایی در شمال شهر لار در مجاورت شهر لطیفی طبق نظر کمیته امور زیربنایی به شهر لار الحاق شده است و در مراحل نهایی قرار دارد، گفت: ۳۵ هکتار زمین نیز برای ۲۵۰۰ واحد برای تعهدات بعدی در تنگ اسد مشخص شده که در جنوب واحدهای مسکن مهر قرار دارد و در کارگروه امور زیربنایی در حال مطرح شدن است و به محض صدور مجوز در قالب در ملی مسکن قرار می‌گیرد.

وی از اجرای یک پروژه ۲۰۰ واحدی در جوار مقبره شهدای گمنام پارک شهر لار ویژه نیروهای سپاه پاسداران خبر داد و گفت: ۳۰ واحد ویژه نیروی انتظامی و ۲۰ واحد برای پلیس فرودگاه و ۳۹ واحد برای جهادکشاورزی که این موارد زمین آن در کنار جهادکشاورزی تعیین و جوازهای لازم صادر شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه برای اهالی شهر لطیفی نیز ۳۸ هکتار زمین در نظر گرفته شده است، افزود: در عمادشهر برای ۵۰ واحد پروانه صادر شده است.

دلاور با بیان اینکه در دهکویه برای ۵۲ واحد زمین آماده‌سازی شده و برای ساخت تحویل بنیاد مسکن می‌شود، تصریح کرد: در شهر بیرم نیز پیمانکار در حال تسطیح زمین جهت ۳۹ نفر در شهرک ایثارگران در حال انجام است و برای مابقی متقاضیان در شهر بیرم ۳۵ هکتار زمین در اراضی جنوبی شهر بیرم به سمت کمال‌آباد الحاق شده است.

وی اضافه کرد: در اراضی ۹۵ هکتاری شهر لطیفی زمینی برای افراد بالای ۳ فرزندی در نظر گرفته شده است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۹:۱۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “تعیین زمین برای متقاضیان مسکن ملی در پنج نقطه شهر لار”

  1. حسام دیبا گفت:

    مسکن ملی میبایست در داخل شهر ساخته شود حالا اونجا زمین ارزونه کلی باید خرج کنن مدرسه و بیمارستان و اب و برق و گاز برسونن . بهتر است خانه های کلنگی داخل شهر تخریب بشن و چهار طبقه ساخته بشن و دو طبقه به صاحب ملک بدن دو طبقه به متقاضیان

  2. حسام دیبا گفت:

    خوابگاه سوله مانند احداث شود برای دانشجویان . دارای سقف ایرانیت و تخت های سه طبقه عمودی برای استراحت آنان

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین