یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۳ب.ظ
::آخرین مطلب 33 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

مردم منتظرند؛تاریخ‌های پرواز اربعین فرودگاه لار اعلام شود

مردم منتظرند در اسرع وقت تاریخ‌های انجام پروازهای مستقیم لار به نجف برای شرکت در مراسم اربعین حسینی اعلام شود. به گزارش میلاد لارستان هر ساله و در آستانه مراسم…

مردم منتظرند در اسرع وقت تاریخ‌های انجام پروازهای مستقیم لار به نجف برای شرکت در مراسم اربعین حسینی اعلام شود.

به گزارش میلاد لارستان هر ساله و در آستانه مراسم بزرگ پیاده‌روی اربعین حسینی و بالا گرفتن شور و اشتیاق دوستداران حضرت سیدالشهدا علیه السلام سیل جمعیت از نقاط مختلف کشور به سمت کشور عراق وعتبات عالیات سرازیر می‌شود.

برای سهولت دسترسی زائران به اماکن زیارتی، پروازهای متعددی از فرودگاه‌های مختلف کشور به سمت عراق و بالعکس پیش‌بینی می‌شود که امسال نیز بنا به اخبار قرار است بیش از ۲۰۰۰ پرواز کار جابجایی مسافران را انجام دهند.

در سال گذشته با تقاضای مکرر مردم و زائران لارستانی برای اختصاص پرواز در مسیر لار به نجف، این پرواز برقرار شد اما متأسفانه این اقدام ۲ عیب بزرگ داشت که امسال نیز به نظر می‌رسد همان مشکلات در حال تکرار است.

اولین عیب پرواز سال گذشته، تأخیر در پیگیری برقراری پرواز اربعین از فرودگاه لارستان و به تبع آن سردرگمی مسافران شد به شکلی که بدلیل اعلام دیرهنگام برقراری پرواز، بسیاری از متقاضیان یا بلیط شهرهای دیگر را خریداری کردند یا آنکه بشکل زمینی راهی سفر اربعین شدند.

دومین عیب سفرهای هوایی اربعین سال گذشته در لارستان، انتخاب تاریخ‌های نامناسب رفت‌وبرگشت پرواز بود یعنی فاصله زمانی کم با تاریخ روز اربعین بود و همین موضوع منجر به آن شد تا زائران فرصت لازم برای شرکت در پیاده‌روی نداشته باشند که این مهم نیز دلیلی بر استقبال کمتر مسافران شد.

لطفاً مدیران اداره‌کل فرودگاه لارستان در برقراری پرواز اربعین در گام نخست سریع‌تر نسبت به تعیین پرواز اقدام کنند تا زائران درخصوص وجود پرواز مطمئن شوند و در گام دوم با انتخاب تاریخ‌های مناسب، زمان‌بندی خوبی برای پیاده‌روی و زیارت داشته باشند و مورد آخر هم آنکه سعی شود تعداد پروازها افزایش پیدا کند.

ف ۱۱۰

 

 

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۳:۳۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “مردم منتظرند؛تاریخ‌های پرواز اربعین فرودگاه لار اعلام شود”

  1. ناشناس گفت:

    مردم خوب لار ولارستان لطفا نوجه داشته باشيد كه مدير كل محترم فرودگاه جناب اقاي صولتي نهايت سعي و تلاش خودرا بكار گرفته براي توسعه فرودگاه و افزايش پروازها از جمله پرواز لار- نجف ولي متاسفانه شيرازيها با اين موضوع بشدت مخالف بوده وبارها مخالفت خورا نشان داده اند. چه كنيم با اين معضل وبدتر اينكه مديران لارستان هم متوجه موضوع نشده اند

  2. از بیرم موسوی گفت:

    حالا چون از لامرد. این سفرها ی. اربعین . اعلام. شده خیلی حرص. وجوش. میخورید بندگان خدا بفکر کارخانه وتولیدات ورونق. و توسعه مانند. لامرد باشید. وگرنه چندتا سفر. اربعین که. تمام. میشود

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین