پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۲ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

تصویب برقراری پروازهای اربعین از فرودگاه لارستان

با پیگیری‌های فرماندار ویژه لارستان، پرواز لارستان به نجف و برعکس ویژه اربعین حسینی از فرودگاه بین‌المللی آیت‌الله آیت اللهی لارستان انجام می‌شود. به گزارش میلاد لارستان به نقل از…

با پیگیری‌های فرماندار ویژه لارستان، پرواز لارستان به نجف و برعکس ویژه اربعین حسینی از فرودگاه بین‌المللی آیت‌الله آیت اللهی لارستان انجام می‌شود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، پیرو هماهنگی حسین‌زاده نماینده مردم شهرستان‌های لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس شورای اسلامی، داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان با کاپیتان محمد محمدی‌بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشور در تهران دیدار و گفت‌وگو کرد.

دهقان فرماندار ویژه لارستان در این نشست اظهار داشت: سال گذشته و برای نخستین بار فرودگاه بین‌المللی آیت‌الله آیت‌اللهی لارستان در ایام اربعین شاهد برقراری پرواز عتبات عالیات بود که با توجه به درخواست‌های مکرر مردمی و همزمان با فرارسیدن اربعین حسینی، این فرودگاه آمادگی و زیرساخت لازم جهت‌ انجام پروازهای عتبات عالیات در اربعین سال جاری را داشته و همزمان هماهنگی‌های لازم با مجموعه ادارات مرتبط شهرستان صورت گرفته است.

وی افزود: با توجه به موارد فوق و همچنین تجربه موفق سال گذشته، درخواست می‌کنیم برای افزایش و برقراری مجدد پرواز عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی از فرودگاه بین‌المللی آیت‌الله آیت‌اللهی لارستان اقدام شود.

در ادامه این نشست، مقرر شد دو پرواز لارستان به نجف و بالعکس ویژه اربعین حسینی از فرودگاه بین‌المللی آیت‌الله آیت اللهی لارستان انجام شود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱:۴۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “تصویب برقراری پروازهای اربعین از فرودگاه لارستان”

  1. لاری. مهندس گفت:

    خوب. شد. الحمد لله که در پرواز اربعین. از لامرد عقب. نیفتادید خدا را شکر. البته ما باید کوشش کنیم که در صنعت. وپالایشگاه. گاز. و پتروشیمی. وسایر صنایع از لامرد عقب نباشیم. این پرواز ها ی اربعین در عرض یک هفته تمام میشود اینگونه رقابت ها تاثیری. ندارد. ومن الله التوفیق

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین