پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۳ب.ظ
::آخرین مطلب 23 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

برقراری پرواز ابوظبی -لار-ابوظبی از فرودگاه لارستان

  مدیرکل فرودگاه‌ بین‌المللی آیت اللهی لارستان از افزایش پروازهای خارجی فرودگاه لارستان با برقراری شش پرواز ابوظبی لارستان ابوظبی پایتخت امارات متحده عربی خبر داد. به گزارش میلاد لارستان…

 

مدیرکل فرودگاه‌ بین‌المللی آیت اللهی لارستان از افزایش پروازهای خارجی فرودگاه لارستان با برقراری شش پرواز ابوظبی لارستان ابوظبی پایتخت امارات متحده عربی خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌ بین‌المللی آیت الله آیت الهی لارستان، امین‌الله صولتی با بیان اینکه با پیگیری های به عمل آمده و اعلام رسمی شرکت العربیه برقراری پرواز در مسیر ابوظبی -لار -ابوظبی انجام می شود، اظهار کرد: این پرواز به منظور رفاه حال مسافران توسط شرکت هواپیمایی ایر عربیا از ۱۴ شهریور ماه برقرار و به صورت برنامه ای روزهای شنبه، سه شنبه و پنج شنبه هر هفته انجام می شود.

وی افزود: این پرواز در ساعت ۹:۴۵ و با شماره پرواز ۵۳۶ از ابوظبی وارد لارستان میشود و در ساعت ۱۰:۲۵ با شماره پرواز ۵۳۷ از لارستان خارج خواهد شد.

مدیرکل فرودگاه‌ بین‌المللی آیت اللهی لارستان تصریح کرد: پرواز مذکور توسط هواپیمای ایرباس ۳۲۰ و با ظرفیت ۱۶۸ مسافر انجام می گیرد.

صولتی اضافه کرد: در حال حاضر پروازهای خارجی فرودگاه بین المللی آیت الله آیت الهی در شش مسیر پروازی به مقاصد دبی، ابوظبی ، دوحه، شارجه کویت، و پرواز داخلی به مقصد تهران انجام می شود و تعداد پروازهای این فرودگاه به ۱۱۸ پرواز در ماه رسید.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۲۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین