دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۷ب.ظ
::آخرین مطلب 54 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

دو کشتی گیر لارستانی بر سکوی سوم مسابقات خردسالان فارس ایستادند

  مسوول هیئت کشتی لارستان از کسب مدال برنز دو خردسال لارستانی در رقابت های کشتی آزاد استان فارس خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی…

 

مسوول هیئت کشتی لارستان از کسب مدال برنز دو خردسال لارستانی در رقابت های کشتی آزاد استان فارس خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی هیئت کشتی لارستان، داود عسکرپور اظهار داشت: شاهین احمدی و شهریار احمدی در ترکیب باشگاه شهید چمران لارستان موفق به کسب عنوان سوم پیکارهای کشتی آزاد قهرمانی و انتخابی خردسالان استان فارس شدند.

وی با اشاره به اینکه غلامرضا غلامحسین نژاد به عنوان مربی و یدالله احمدی به عنوان سرپرست تیم لارستان در این مسابقات حضور داشتند، تصریح کرد: همچنین یاسین درویش بیگی، ابوالفضل درویش بیگی و امیرعلی رحیمی به مقام پنجم این رقابت ها بسنده کردند.

مسوول هیئت کشتی لارستان افزود: امیرپولادی، امیرعلی ماهرو، محمدحسن اژدهاکش و بردیا بهروزی دیگر کشتی گیران تیم لارستان بودند که موفق به کسب مقام نشدند.

عسکرپور با بیان اینکه تیم لارستان با کسب ۶۶ امتیاز عنوان هفتمی رقابت های کشتی آزاد خردسالان استان فارس را از آن خود کرد، ادامه داد: این پیکارها با شرکت بیش از ۳۰۰ کشتی گیر از شهرستان های استان فارس و باشگاه های کشتی شیراز در خانه کشتی امید نوروزی شیراز برگزار شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین