سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۱ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

تصادف سهمگین در محور لار_بندرعباس با ۱۰ کشته و مجروح

  سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی لارستان از وقوع حادثه رانندگی در محور لار-بندرعباس با یک کشته و ۹ مجروح خبر داد. به گزارش میلاد لارستان، صالح بیگلری گفت: با گزارش…

 

سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی لارستان از وقوع حادثه رانندگی در محور لار-بندرعباس با یک کشته و ۹ مجروح خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان، صالح بیگلری گفت: با گزارش تصادف دو خودرو سواری در ۲ کیلومتری بعد از پاسگاه هرمودمهرخوئی به واحد ارتباطات اورژانس ۱۱۵ لارستان، سریعا ۲ دستگاه آمبولانس چهاربرکه و هرمود مهرخوئی و نیز هلال احمر چهاربرکه، در کمترین زمان ممکن به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه به علت شدید بودن مکانیسم آسیب و نیاز فوری یکی از مصدومین به درمان فوری و انتقال سریع به مرکز درمانی، بالگرد اورژانس شهید قائدی لارستان نیز به محل اعزام شد، افزود: متاسفانه این حادثه ۹ مصدوم و یک فوتی در صحنه داشته است که مصدومین پس از انجام اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان امام رضا علیه‌السلام لار منتقل شدند.

سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی لارستان با اشاره به اینکه رعایت نکات ایمنی در هنگام رانندگی به عنوان اصول اولیه کار به شما در جهت حفظ جان کمک می کند، اضافه کرد: متاسفانه تعداد تصادفات رانندگی در محورهای مواصلاتی لارستان در ماه های اخیر افزایش چشمگیری داشته که سالیانه منجر به فوت افراد زیادی می‌شود.

‌ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۶:۲۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین