جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۶ب.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

فسا، شیراز و لارستان دارای بیشترین متقاضیان بخش کتبی آزمون قرآن در فارس

بخش کتبی آزمون سراسری ترم اول شعب مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) به‌صورت همزمان در سراسر کشور برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری ایکنا، بخش…

بخش کتبی آزمون سراسری ترم اول شعب مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) به‌صورت همزمان در سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری ایکنا، بخش کتبی آزمون سراسری ترم اول شعب مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) امروز، ۳۰ شهریور ماه همزمان در شعب مؤسسه در سراسر کشور برگزار شد.

این آزمون در ۸۶ شعبه و مدرسه حفظ همراه با تحصیل مؤسسه در ۳۰ شهرستان کشور با حضور یک هزار و ۷۷۱ نفر در رشته‌های مختلف حفظ در ۱۰ سطح تجوید در سه سطح، روخوانی و روانخوانی در دو سطح و ترجمه و مفاهیم در ۵ سطح برگزار شد.

بیشترین آمار شرکت‌کنندگان این آزمون استان فارس بوده است چراکه بیشترین تعداد شعب مؤسسه بیت‌الاحزان در این استان قرار دارد و بعد از آن نیز استان‌های کرمان و قم قرار دارند.

همچنین در استان فارس شهرستان‌های فسا، شیراز و لارستان به ترتیب بیشترین استقبال را از این آزمون داشته‌اند و شعب صدرا، بنارویه لارستان و قلعه گنج کرمان هم در میان شعب بیشترین تعداد را داشته‌اند. بیشترین استقبال هم از رشته حفظ بود که ۸۶۲ نفر در آن شرکت کردند و بعد از آن رشته روخوانی با ۶۲۲ نفر بود.

در آزمون مذکور ۳۶ شرکت کننده در رشته حفظ کل قرآن کریم آزمون دادند که در صورت قبولی، در جشنواره ملی جبرئیل امین که همه ساله به منظور تجلیل از حافظان کل قرآن کریم مؤسسه بیت‌الاحزان برگزار می‌شود مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

یادآور می‌شود، آزمون شفاهی نیز طی بازه زمانی ۲۵ شهریور تا ۶ مهرماه سال جاری در نقاط مختلف کشور برگزار می‌شود و گواهی الکترونیکی آزمون پس از ثبت نمرات توسط بازرسان مؤسسه در سامانه آموزشی محفوظ صادر خواهد شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۱۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین