سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۳۸ب.ظ
::آخرین مطلب 47 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 6

همایش پیاده‌روی خانوادگی در لار

همایش پیاده روی خانوادگی با حضور فرماندار در لارستان برگزار شد به گزارش میلاد  لارستان، بمناسبت هفته وحدت و دفاع مقدس، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی با حضور مسئولین و…

همایش پیاده روی خانوادگی با حضور فرماندار در لارستان برگزار شد

به گزارش میلاد  لارستان، بمناسبت هفته وحدت و دفاع مقدس، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی با حضور مسئولین و قشرهای مختلف مردم، از میدان فرمانداری به طرف قبور شهدای گمنام ، روبروی پارک شهر لار برگزار شد.

در این همایش حمیدرضا پرند رئیس هیئت ورزش های همگانی لارستان بیان داشت: همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته دفاع مقدس و هفته وحدت برگزار شد.

وی با بیان اینکه برگزاری این‌گونه همایش‌ها و توجه به ورزش‌های همگانی علاوه بر اینکه اقشار مختلف مردم را در برگزاری هر چه بهتر و کیفی برنامه‌ها سهیم می‌ کند؛ در نشاط، شادابی و سلامتی آنان نیز نقش بسزایی خواهد داشت. پرند از کلیه اداراتی که در برگزاری هرچه با شکوه تر این برنامه ورزشی همکاری کرده بودند، تشکر کرد.

در این ویژه برنامه که از سوی هیئت ورزش های همگانی اداره ورزش و جوانان لارستان و واحد تربیت بدنی پایگاه مقاومت شهید عبدالصمد فانی لارستان برگزار شد،به قید قرعه جوایزی به بیش از ۵۰ نفر از شرکت کنندگان که از طرف ادارات شهرستان تهیه شده بود، اهدا شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۹:۲۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین