سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۲ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

راه‌اندازی ۴ رشته جدید در مقاطع دکتری عمومی، تحصیلات تکمیلی و کارشناسی در مجموعه علوم پزشکی لارستان

معاون آموزش، تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی لارستان از راه اندازی چهار رشته جدید در مقاطع دکتری عمومی، تحصیلات تکمیلی و کارشناسی در مجموعه علوم پزشکی لارستان خبر داد….

معاون آموزش، تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی لارستان از راه اندازی چهار رشته جدید در مقاطع دکتری عمومی، تحصیلات تکمیلی و کارشناسی در مجموعه علوم پزشکی لارستان خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان، یکی از الزامات پیشرفت دانشگاههای علوم پزشکی تحت نظارت وزارت بهداشت در کشور، افزایش تعداد رشته ها و ارتقا خدمات آموزش پزشکی در آن دانشکده ها و دانشگاههاست تا به این وسیله علی رغم جذب اعتبارات و تجهیزات درمانی بیشتر و بهتر، نخبگان علمی را به منطقه هدایت کرده و باعث ارتقای سطح علمی جامعه باشد.

دکتر مریم عبداللهی معاون آموزشی و تحقیقات و فناوری دانشگاه با اشاره به تلاش مضاعف مجموعه در راستای افزایش رشته در دانشکده های تحت پوشش طی دو – سه سال گذشته اظهار داشت: از ابتدای راه اندازی دانشکده پرستاری حضرت زینب(س) لارستان و به دنبال آن تشکیل مجموعه علوم پزشکی و افتتاح دانشکده بهداشت واحد اوز تا کنون مجوز بیش از ۱۴ رشته اخذ و دانشجو در رشته های متعدد آن جذب شده است.

عبداللهی با اشاره به وعده رئیس دانشگاه در روز معارفه خود افزود: یکی از اولویت های تعیین شده از سوی دکتر سلمان پور برای حوزه معاونت آموزشی، اخذ مجوز رشته های جدید در مقاطع تحصیلات تکمیلی و پیگیری اخذ مجوز رشته پزشکی بود که سالهای سال به عنوان درخواست و انتظار به جای مردم منطقه مطرح بوده است.

معاون آموزش، تحقیقات و فناوری دانشگاه با اشاره به تلاش برای ارتقا سالانه امکانات آموزشی جهت حفظ رشته های اخذ شده خاطر نشان کرد: با همکاری همکاران حوزه آموزش و حمایت های رئیس دانشگاه، به لطف پروردگار علاوه بر جذب گروه دوم دانشجویان در رشته پزشکی عمومی برای سال جاری، از ابتدای سال تحصیلی نیز پذیرای دانشجویان تحصیلات تکمیلی در رشته ارشد پرستاری اورژانس و کارشناسی علوم و صنایع غذایی هستیم.

وی تصریح کرد: دانشجویان ارشد پرستاری از مهر ماه و رشته های پزشکی عمومی و علوم و صنایع غذایی از بهمن ماه تحصیلات خود را در دانشکده های تحت پوشش مجموعه آغاز خواهند کرد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱:۴۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “راه‌اندازی ۴ رشته جدید در مقاطع دکتری عمومی، تحصیلات تکمیلی و کارشناسی در مجموعه علوم پزشکی لارستان”

  1. از کارکنان. دانشکده بهداشت. اوز گفت:

    رشته صنایع غذایی در دانشکده بهداشت شهرستان. اوز مستقر خواهد. شد واین. دانشکده مهم. در جنوب. فارس. داری ۵رشته تحصیلی. در مقطع کارشناسی است.

  2. ناشناس گفت:

    به امید ارتقای دانشکده علوم پزشکی لارستان به دانشگاه همانند دانشگاههای علوم پزشکی جهرم،فسا،ابادان،رفسنجان،بم،جیرفت و زابل

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین