شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۵ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان در مجتمع آموزش عالی لارستان

آزمون ورود به حرفه مهندسان در مجتمع آموزش عالی لارستان برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان، علی طالع زاده لاری نماینده تام الاختیار سازمان سنجش و آموزش کشور در برگزاری…

آزمون ورود به حرفه مهندسان در مجتمع آموزش عالی لارستان برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان، علی طالع زاده لاری نماینده تام الاختیار سازمان سنجش و آموزش کشور در برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان گفت: دومین نوبت آزمون ورود به حرفه مهندسان، کاردانی فنی و تعیین صلاحیت مهندسی معماران تجربی سال ۱۴۰۲ در تاریخ پنج شنبه و جمعه ۲۰ و ۲۱ مهرماه امسال همزمان با سراسر کشور به همت مجتمع آموزش عالی لارستان برگزار شد.

وی ادامه داد: در این آزمون تعداد ۵۵۱ شرکت کننده که ۴۷۲ نفر مرد و ۷۹ نفر زن بود در شش رشته اصلی ساختمان شامل عمران، نقشه برداری ، تاسیسات برقی و مکانیکی ،شهرسازی و ترافیک شرکت کردند.

طالع زاده با عنوان اینکه برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان در محل ساختمان مدیریت مجتمع صورت پذیرفت افرود: مجتمع آموزش عالی مفتخر است در کنار رسالت آموزشی خود در حوزه تربیت دانشجویان در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در یک دانشگاه دولتی همکاری های لازم در برگزاری آزمون های مختلف همچون آزمون های استخدامی، مقطع دکتری، مقطع ارشد و … را طی سال داشته باشد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۱۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین