شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۸ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

وحشی‌گری تمدن نمایان

سه‌شنبه شب  ۱۴۰۲/۰۷/۲۵ برابر ۱۷ اکتبر ۲۰۲۳ رژیم کودک کش صهیونیسم، مردم غزه را به‌طرف بیمارستان المعمدانی دعوت می‌کند و ساعتی بعد با موشک یک تُنی بیمارستان را منهدم می نماید.

سه‌شنبه شب  ۱۴۰۲/۰۷/۲۵ برابر ۱۷ اکتبر ۲۰۲۳ رژیم کودک کش صهیونیسم، مردم غزه را به‌طرف بیمارستان المعمدانی دعوت می‌کند و ساعتی بعد با موشک یک تُنی بیمارستان را منهدم می نماید.

از نظر قوانین بین‌المللی، بمباران بیمارستان‌ها که به شکل H ساخته می‌شود، ممنوع است. اما رژیم خون‌خوار صهیونیستی با حمایت آمریکای وحشی و علی‌رغم قوانین مصرح جهانی با استفاده از بمب‌های آمریکایی بیمارستان را بمباران و ۱۰۹۰ نفر مرد و زن و کودک فلسطینی را شهید و لکه ننگی بر دامن صهیونیست و استکبار جهانی می افزاید.

 سازمان ملل هم اگر خیلی تلاش کند، این فاجعه را محکوم نماید. اما قانون جنگلی که غربی‌ها بر جهان حاکم کرده‌اند، نشان می‌دهد حقوق بشر بستری است برای ظلم و جنایات قلدرمآبان که با زور سرزمین‌های دیگران را اشغال کرده و مغلوبین اگر بخواهند مناطق تصرف شده از دست غاصبین خارج نمایند، این‌گونه با آن‌ها برخورد می‌گردد.

 اینان غافلند که جهان امروز بیدار شده و فسادانگیزی های استعمار را برنمی‌تابد و انسان‌های امروز اگر مسلمان هم نباشند با ظلم و ستم میانه‌ای ندارند، ازسویی‌دیگر آمریکای جنایت‌کار که خود را همه‌کاره دنیا قلمداد می‌کند و ادعای رهبری جهانی را در اندیشه تهی خویش می پرورد، خود را از لبه‌ی پرتگاه به درون جهنم هولناک سرازیر نموده و نابودی و سقوط خویش را نزدیک ساخته و درون فاسد خود را ظاهر کرده و سرشت باطل خویش را آشکار ساخته است.

 اینان باید بدانند که خدا در کمینگاه ستمگران است .

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۲۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین