شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۶ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4
به همت متخصص لارستانی مقیم آمریکا

بنیاد کودک در لارستان راه اندازی می شود

متخصص لارستانی ساکن در شهر بوستون آمریکا که به لار سفر کرده در جلسه ای از راه اندازی بنیاد کودک در لار به عنوان سومین شهر استان فارس نام برد.

متخصص لارستانی ساکن در شهر بوستون آمریکا که به لار سفر کرده در جلسه ای از راه اندازی بنیاد کودک در لار به عنوان سومین شهر استان فارس نام برد.

دکتر خلیل شریف زاده متولد لار و متخصص بیماری های عفونی ساکن در شهر بستون آمریکا و مسئول انجمن پزشکان ایرانی ساکن در آمریکا در سفر اخیر خود به لارستان ضمن حضور در جمع خیرین، معتمدین و فعالان اجتماعی لارستان  توضیحاتی در خصوص موسسه بنیاد کودک و از راه اندازی این مرکز در آینده نزدیک درلارستان ارائه داد.

وی افزود: موسسه بنیاد کودک در ایران با نام موسسه خیریه رفاه کودک در سال ۱۳۷۴ فعالیت خود را آغاز نموده  و در سال ۱۳۷۸ به ثبت رسیده در حال حاضر در استان فارس در دو شهر شیراز ، داراب این موسسه راه اندازی شده است .

دکتر شریف زاده ادامه داد: بنیاد کودک ایران، با دریافت مجوز فعالیت ملی از وزارت کشور به شماره ۲۵۵۴۰ موفق شده است در طی بیست سال گذشته در شهرهای اصفهان، ارومیه، اردبیل، آمل، ایلام، بم، بروجرد، بوشهر، تبریز، تهران، جیرفت، داراب، رشت، زابل، زاهدان،شیراز،شهرکرد،کرج،کرمانشاه،کاشان،مشهد،یاسوج و مراغه دفتر نمایندگی فعال تاسیس نماید و دامنه یاری‌ رسانی خود را به استانهای مختلف کشورگسترش دهد. علاوه براین،دفاتربنیاد درشهرهای قزوین،اهواز،ابهر،یزد،زاهدان،گرگان وکرمان نیز فعالیت مددکاری داشته ودانش‌آموزان نیازمند این استان‌ها را مورد حمایت قرار می‌دهند.

وی افزود : بنیادکودک، با رویکرد حفظ ارتباط ایرانیان مقیم خارج از کشور با هموطنانشان در ایران، در عرصه بین‌المللی نیز حضور پررنگ و قابل توجهی داشته‌ است. دفاتربین‌المللی بنیاد کودک در ۴ قاره جهان ، در کشورهای امریکا، سوئیس، آلمان ، انگلستان و کانادا فعال می‌باشند. بنیادکودک، طی بیست سال گذشته بیش از ده هزاردانش‌آموز کم‌بضاعت و خانواده‌هایشان را تحت حمایت خود قرار داده است. اکنون نیز بیش از ۶۸۰۰ خانواده همچنان با همیاری هموطنان نیکوکارمان توسط شبکه حمایتی گسترده بنیاد کودک حمایت می‌شوند که بیش از هفتصد نفر از آنان درحال حاضر در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش‌عالی معتبر مشغول به تحصیل‌اند.

دکتر خلیل شریف زاده ادامه داد : با پیگیری و مذاکراتی که با مسئول موسسه بنیاد کودک در آمریکا صورت گرفت خوشبختانه مجوز راه اندازی این موسسه خیر خواهانه در لارستان به تصویب رسید و در اینده نزدیک شاهد راه اندازی این موسسه خواهیم بود .

خبرنگار:مهدی مصدق

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۲:۴۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین