جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۱۵ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

معاون علمی رییس جمهور بار دیگر به لارستان سفر می‌کند

فرماندار ویژه لارستان با دکتر روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی رییس جمهور در تهران دیدار و گفتگو کرد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه…

فرماندار ویژه لارستان با دکتر روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی رییس جمهور در تهران دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، داریوش دهقان فرماندار فرمانداری ویژه لارستان در تهران با دکتر روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی رییس جمهور دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست که فرزاد قناعت پور مدیر برج علم و فناوری لارستان و دکتر محمودی معاون پارلمانی معاونت علمی رییس جمهور نیز حضور داشتند، داریوش دهقان خواستار تسریع در راه اندازی پارک نجوم در لارستان، ایجاد صندوق پژوهش و فناوری لارستان، راه اندازی دفتر تعاملات و تبادلات بین المللی در برج علم و فناوری، کمک به ساخت و تجهیز فضاهای کارگاهی شایسته برای شرکت های فناور و دانش بنیان منطقه در شهرک صنعتی، افزایش تجهیزات اداری برای برج علم وفناوری این شهرستان و غیره شد.

دکتر روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی رییس جمهور هم قول مساعد داد که در سریع ترین زمان ممکن درخواست های مطرح شده از سوی فرماندار ویژه لارستان را به جد به ویژه مورد توجه قرار دهد.

وی این را هم گفت: با توجه به ظرفیت های عالی لارستان بزرگ در حوزه های مختلف بویژه منابع انسانی، تجارت و صادرات، نخبگان و شرکت های دانش بنیان و همچنین برای تسریع در فعال شدن ظرفیت های موجود در منطقه، بزودی بار دیگر به لارستان بزرگ سفر می کند.

ایجاد پارک نجوم در لارستان، در اولویت قرار گرفتن مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال برای تجهیزات برج علم و فناوری لارستان، مساعدت در راه اندازی دفتر تعاملات و تبادلات بین المللی در برج علم و فناوری لارستان، کمک به ساخت و تجهیز فضاهای کارگاهی شایسته برای شرکت های فناور و دانش بنیان منطقه در شهرک صنعتی و تسریع در ایجاد صندوق پژوهش و فناوری لارستان با توجه به مشارکت و همراهی ارزشمند بنیاد نیک اندیشان هاشمی از مهمترین موارد مطرح شده در این نشست بود.

گفتنی است؛ ارائه تسهیلات و تامین منابع مالی لازم جهت توسعه فعالیت شرکت های فناور و دانش بنیان از جمله اهداف ایجاد صندوق پژوهش و فناوری در لارستان است.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲:۴۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین