شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۷ق.ظ
::آخرین مطلب 27 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

معاونت علمی ریاست‌جمهوری؛ مستندات درخواست تکمیل فضاهای کارگاهی برج علم‌وفناوری لارستان ارسال شود

بنا به گفته نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، معاونت علمی ریاست‌جمهوری طی نامه‌ای خواسته تا مستندات تکمیل فضاهای کارگاهی برج علم‌وفناوری لارستان ارسال شود. به گزارش میلاد لارستان به…

بنا به گفته نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، معاونت علمی ریاست‌جمهوری طی نامه‌ای خواسته تا مستندات تکمیل فضاهای کارگاهی برج علم‌وفناوری لارستان ارسال شود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده، مهندس حسین‌زاده در روزهای گذشته همراه با حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی‌خرم امام جمعه لارستان و دکتر دهقان فرماندار ویژه لارستان نامه‌ای به دکتر دهقان فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری نوشت.

این اقدام پس از آن صورت گرفت که دکتر دهقانی فیروزآبادی در جریان سفر ریاست‌جمهوری به استان فارس به حوزه انتخابیه آمد و برج علم و فناوری لارستان را افتتاح کرد.

موضوع نامه نیز درخواست اختصاص اعتبار و تجهیزات برای ساخت و تکمیل فضاهای کارگاهی برج علم و فناوری لارستان بود.

معاونت علمی ریاست‌جمهوری در پاسخ به این درخواست عنوان کرده است که طی مذاکرات تلفنی انجام شده مقرر است مستندات درخواست برای دفتر ارسال شود.

گفتنی است؛ تاکنون با پیگیری‌های نماینده و مسئولان برج علم و فناوری لارستان مبلغ ۷ میلیارد تومان برای تجهیز برج علم و فناوری لارستان اختصاص یافته است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۲ ساعت ۵:۵۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین