پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۵ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

همکاری پالایشگاه گاز پارسیان با برج علم و فناوری و مجتمع آموزش عالی لارستان کلید می خورد

همکاری پالایشگاه گاز پارسیان با برج علم و فناوری و مجتمع آموزش عالی لارستان کلید می خورد. به گزارش میلاد لارستان، رییس پژوهش و فناوری به همراه مسئول مرکز نوآوری…

همکاری پالایشگاه گاز پارسیان با برج علم و فناوری و مجتمع آموزش عالی لارستان کلید می خورد.

به گزارش میلاد لارستان، رییس پژوهش و فناوری به همراه مسئول مرکز نوآوری و فناوری پالایشگاه گاز پارسیان از برج علم و فناوری و مجتمع آموزش عالی لارستان بازدید کردند

به گزارش میلاد لارستان در این بازدید که به منظور کمک به راه اندازی مرکز نوآوری پالایشگاه و همکاری مشترک با برج علم و فناوری در این مهم صورت گرفت، مهمانان از شرکت های دانش بنیان و همچنین زیرساخت های فناورانه، علمی و پژوهشی برج و مجتمع آموزش عالی لارستان بازدید کردند.

انجام حمایت های لازم جهت راه اندازی مرکز نوآوری پالایشگاه توسط پارک علم و فناوری فارس و برج علم و فناوری لارستان، انعقاد تفاهم نامه های همکاری مشترک با برج و مجتمع آموزش عالی لارستان و همچنین هماهنگی جهت بازدید فناوران و دانشجویان منطقه از پالایشگاه پارسیان در آینده نزدیک از جمله مباحث مطرح شده در این دیدار بود.

پالایشگاه گاز پارسیان، دومین پالایشگاه گاز کشور پس از مجتمع گاز پارس جنوبی است که در حدود ۹ کیلومتری شهرستان مهر استان فارس قرارگرفته است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۳۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین