شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۷ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

ارتقاء و نصب کنسول جدید برج مراقبت پرواز اداره کل فرودگاه بین‌المللی لارستان

  مدیرکل فرودگاه‌ بین المللی لارستان از نصب کنسول تولید داخل کشور در برج مراقبت پرواز فرودگاه لارستان خبر داد و گفت: نصب این کنسول به ارتقای ایمنی و بهینه…

 

مدیرکل فرودگاه‌ بین المللی لارستان از نصب کنسول تولید داخل کشور در برج مراقبت پرواز فرودگاه لارستان خبر داد و گفت: نصب این کنسول به ارتقای ایمنی و بهینه سازی زمان و عملکرد دقیقتر تجهیزات مورد نیاز پرسنل متخصص کنترل پرواز کمک می‌کند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاه بین المللی لارستان، محسن رفیعی اظهار داشت: سیستم‌های متعلق به هوانوردی و حمل و نقل هوایی بسیار گرانقیمت و بسیار دقیق است. ساخت کنسول‌های مراقبت پرواز پیش از این توسط شرکت‌های خارجی صورت می‌گرفت، به منظور رعایت اقتصاد مقاومتی و استفاده از ظرفیت داخلی کشور، براساس توانمندی متخصصان داخلی و اخذ تائیدیه های لازم از سوی مراجع، اقدام به تهیه و راه اندازی کنسول ساخت داخل گردید وبه همت و تلاش متخصصان اداره مهندسی الکترونیک فرودگاه لارستان نصب شد.

مدیرکل فرودگاه‌ لارستان در مورد دیگر امکانات کنسول گفت: کنترل روشنایی باند، ارتباط با مرکز کنترل فضای کشور، ارتباط با فرودگاههای همجوار، سیستم رکوردر و نمایش مختصات هوا از جمله سرعت و سمت باد از امکانات کنسول است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۶:۵۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین