شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۳ب.ظ
::آخرین مطلب 23 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

دهیاران باید با نیازسنجی، برای رفع مسائل و مشکلات روستاها فراهم کنند

فرماندار فرمانداری ویژه لارستان با اشاره به اینکه دهیاران باید با نیازسنجی، زمینه لازم را برای رفع مسائل و مشکلات روستاها فراهم کنند، گفت: عمران و آبادانی روستاها جزو اولویت‌های…

فرماندار فرمانداری ویژه لارستان با اشاره به اینکه دهیاران باید با نیازسنجی، زمینه لازم را برای رفع مسائل و مشکلات روستاها فراهم کنند، گفت: عمران و آبادانی روستاها جزو اولویت‌های کاری دولت سیزدهم است که باید برای تحقق این مهم، دهیاران اهتمام جدی داشته باشند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، با حضور داریوش دهقان فرماندار فرمانداری ویژه لارستان، اردشیر مکاری بخشدار مرکزی و دهیاران، مسائل و مشکلات روستاهای بخش مرکزی مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست فرماندار فرمانداری ویژه لارستان در سخنانی برنامه‌ریزی دقیق و یکپارچه، راهبرد اصلی پیشرفت و توسعه روستاها دانست و افزود: همه دهیاران باید به این موضوع مهم توجه ویژه داشته باشند.

داریوش دهقان نهضت خدمت‌رسانی همه‌جانبه به روستاها در دولت سیزدهم جان تازه‌ای گرفته و دهیاران با استفاده از دستورالعمل‌ها و همت مضاعف خود می‌توانند در توسعه روستاها نقش مؤثری ایفا کنند.

وی با اشاره به اینکه دهیاران باید با نیازسنجی، زمینه لازم را برای رفع مسائل و مشکلات روستاها فراهم کنند، افزود: عمران و آبادانی روستاها جزو اولویت‌های کاری دولت سیزدهم است که باید برای تحقق این مهم، دهیاران اهتمام جدی داشته باشند.

فرماندار فرمانداری ویژه لارستان خاطرنشان کرد: دهیاران باید مسائل و مشکلات روستاها را در حوزه‌های مختلف عمرانی، فرهنگی، اجتماعی، آموزشی، تفکیک اراضی، اجرای طرح هادی، روشنایی معابر، مشکلات آب و بهداشت درمان و… را اولویت بندی و بررسی کنند و برای رفع مشکلات، شبانه‌روز پای کار باشند.

دهقان تأکید کرد: دهیاران با بررسی چالش‌ها و مشکلات می‌توانند از تجربیات دهیاران موفق دیگر روستاها برای حل مسائل و مشکلات کمک بگیرند و با داشتن اطلاعات کافی و برنامه جامع، مشکلات روستاها را رفع کنند.

در پایان این نشست دهیاران در خصوص مسائل و مشکلات روستاهای بخش مرکزی با یکدیگر بحث و تبادل نظر کردند.

مشکل آب و شبکه آبرسانی در روستاهای دهستان درز و سایبان، عدم وجود آبدار به تعداد کافی در روستاها، آسفالت محور زاهد محمود به اوه، تکمیل آبنمای علی آباد زاهد محمود، تسهیل در ارائه مجوز گلخانه، ارائه تسهیلات بانکی برای ایجاد گلخانه، عدم دسترسی به اینترنت همراه در تعدادی از روستاهای بخش از مهمترین موارد مطرح شده در این نشست بود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۲۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین