شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۹ق.ظ
::آخرین مطلب 11 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

پارکینگ اطراف مجتمع طوبی لار محوطه‌سازی شود

محوطه‌سازی پارکینگ‌های مجتمع فرهنگی ورزشی طوبی شهر لار می‌بایست برای برگزاری رویداد مهم و بین‌المللی مسابقات دوستانه فوتسال تیم‌های ملی ایران و روسیه آماده شود. به گزارش میلاد لارستان، در…

محوطه‌سازی پارکینگ‌های مجتمع فرهنگی ورزشی طوبی شهر لار می‌بایست برای برگزاری رویداد مهم و بین‌المللی مسابقات دوستانه فوتسال تیم‌های ملی ایران و روسیه آماده شود.

به گزارش میلاد لارستان، در پی سفر اخیر وزیر ورزش و جوانان به شهر لار و وعده برگزاری مسابقه دوستانه فوتسال تیم‌های ملی ایران و روسیه، طی چند روز گذشته، جلسه‌ای با حضور مدیران ارشد فوتبالی و فرماندار لارستان در محل فدراسیون فوتبال کشورمان برگزار شد که خوشبختانه از قطعی شدن این رویداد مهم و در سطح بین‌المللی خبر داد شد.

در این نشست هماهنگی های لازم جهت برپایی این مسابقات در شهر لار به انجام رسید که بر این اساس، تیم ملی فوتسال ایران در روزهای ۲۷ و ۲۸ آذرماه سال جاری در سالن مجموعه طوبی لارستان دو دیدار دوستانه در برابر تیم ملی روسیه برگزار خواهد کرد.

برگزاری این رقابت آنهم در بالاترین سطح ملی و به شکل بین‌المللی و برای نخستین‌بار، بسیار مایه افتخار است و قطعاً میزبانی آبرومندانه این مسابقه، می‌تواند نقطه عطفی در تداوم این نوع میزبانی ها در آینده و حتی در قالب سایر رشته‌های ورزشی باشد.

بی‌گمان اجرای چنین برنامه ورزشی مهمی در لارستان نیازمند عزم جدی مدیران در سطوح ملی، وزارتخانه ورزش، فدراسیون فوتبال، اداره کل ورزش فارس، مسئولان هیأت فوتبال لارستان و مدیران اجرایی لارستان و غیره در راستای حمایت مادی و معنوی است.

یکی از مواردی که باید در سطح شهر لار درخصوص آن از سوی مسئولان پیگیری شود، زیباسازی فضای مجتمع طوبی و محیط اطراف آن است. محوطه‌سازی قسمت‌های ورودی که در حال حاضر بعنوان پارکینگ مورد استفاده قرار گرفته است و به شکل خاکی است، می‌بایست در مدت زمان باقی مانده به شکلی شکیل طراحی، نورپردازی، آسفالت و غیره شود.

انتظار است برای ثبت یک کارنامه موفق از این میزبانی، همفکری و همراهی لازم از سوی مدیران صورت گیرد.

ف ۱۱۰

 

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۵۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین