یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۴ب.ظ
::آخرین مطلب 21 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

راه، برق و بودجه خواسته‌های فرماندار ویژه لارستان از برنامه‌وبودجه کشور

فرماندار ویژه لارستان در دیدار با معاون سازمان برنامه و بودجه کشور در تهران خواستار افزایش اعتبار برای محورهای جهرم، لارستان، بندرعباس و لارستان بستک، دانشکده علوم پزشکی لارستان و…

فرماندار ویژه لارستان در دیدار با معاون سازمان برنامه و بودجه کشور در تهران خواستار افزایش اعتبار برای محورهای جهرم، لارستان، بندرعباس و لارستان بستک، دانشکده علوم پزشکی لارستان و تسریع در احداث پست ۴۰۰ کیلو ولت لارستان شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان در تهران با دکتر حمید امانی همدانی معاون فنی، امور زیربنایی و تولیدی سازمان برنامه و بودجه کشور در تهران دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست، فرماندار ویژه لارستان باز هم خواستار تخصیص اعتبار برای تسریع در اتمام دو بانده شدن جاده جهرم، لارستان بندرعباس و لارستان، بستک شد.

داریوش دهقان گفت: با توجه به اینکه این محورها از پر ترددترین و پر حادثه ترین محورهای کشورمی باشد، می بایست به این مهم اهمیت دو چندان بدهد تا شاهد روان سازی در این جاده اصلی باشیم و از کاهش تصادفات کاسته شود.

فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه ترافیک در محورهای جهرم- لارستان -بندرعباس و لارستان، بستک، پرترافیک و حادثه خیز است؛ اظهار داشت: حجم زیاد ترافیک وسایل نقلیه سبک و سنگین در این محور صبر و حوصله را از همگان گرفته است که باید، توجه بیشتری به این محور بشود و به این پروژه ها سرعت بخشید.

در این نشست دکتر امانی قول مساعد داد باتوجه به اینکه این محورها از پرحادثه تربن جاده های کشور است، اعتبارات بیشتر اختصاص خواهد یافت.

معاون سازمان برنامه و بودجه کشوراین راهم گفت که برای افزایش اعتبارات دانشکده علوم پزشکی لارستان در سال آینده و همچنین تسریع در راه اندازی پست ۴۰۰ کیلو ولت لارستان هم پیگیری های لازم صورت خواهد پذیرفت.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۹:۴۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین