شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۶ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

اجرای طرح توسعه ایستگاههای انتقال برق لارستان و زرین دشت

  طرح توسعه ایستگاههای انتقال برق لارستان و زرین دشت با نصب و راه اندازي ۳ دستگاه سكسيونر ۶۶ کیلوولت در ايستگاه هاي ۲۳۰ لار و حاجي آباد مرکز شهرستان…

 

طرح توسعه ایستگاههای انتقال برق لارستان و زرین دشت با نصب و راه اندازي ۳ دستگاه سكسيونر ۶۶ کیلوولت در ايستگاه هاي ۲۳۰ لار و حاجي آباد مرکز شهرستان زرین دشت به اجرا در آمد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه ای فارس، دکتر فرشاد فرامرزی معاون بهره برداری شرکت برق منطقه ای فارس اعتبار اختصاص یافته برای اجرای این طرح را ۱۲ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت : طول خطوط اجرا شده دراین طرح شامل ۴۷٫۸ کیلومتر در محدوده لارستان و ۴۵٫۷ در محدوده زرین دشت است و پیش بینی می وشد تا اواسط خرداد ماه این طرح بطور کامل به بهره برداری برسد.

معاون بهره برداری شرکت برق منطقه ای فارس اضافه کرد : مدت زمان اجرای این طرح ۷۰ روز پیش بینی شده اما با تلاش متخصصین طرح یاد شده زودتر از برنامه زمان بندی به بهره برداری خواهد رسید. وی اضافه کرد : ۱۰۰ درصد تجهيزات نصب شده و ساير اقدامات مهم انجام شده دراین طرح با نظارت و تلاش متخصصین داخلی انجام شده است ، با توجه به افزايش بار و تعداد ديفكت هاي متعدد در ايستگاه هاي ۲۳۰ لار و حاجي آباد و همچنين انجام بانك ۲ دستگاه ترانس در ايستگاه ۲۳۰ لار تعداد ۲ دستگاه سكسيونر مربوط به ترانس ۳ در ايستگاه ۲۳۰ لار و يك دستگاه سكسيونر مربوط به ترانس ۱ در ايستگاه حاجي اباد طرح یاد شده به سرانجام مطلوب رسید.

این مقام مسوول خاطر نشان کرد : در ايستگاه ۲۳۰ لار جريان سكسيونر از ۱۶۰۰ آمپر به ۳ هزار و ۱۵۰ آمپر و در ايستگاه حاجي اباد جريان سكسيونر از ۸۰۰ آمپر به یک هزار و ۶۰۰ آمپر افزايش پيدا كرد.

محمد برقی جهرمی کارشناس طرح بهینه سازی شبکه برق منطقه ای فارس نیز در باره این طرح گفت : به منظور بهينه سازي و جلوگيري از هدر رفت سرمايه شركت ، سكسيونر باز شده در ايستگاه ۲۳۰ لار بعد از انجام اورهال كامل در ايستگاه حاجي آباد نصب گرديد .

وی ، هدف از اجراي این پروژه را پايداري شبكه و افزايش قابليت اطمينان در ايستگاه هاي ۲۳۰ لار و حاجي آباد اعلام کرد و افزود: پايداري شبكه و افزايش قابليت اطمينان در ايستگاه هاي ۲۳۰ لار و حاجي آباد و اتمام زودتر از موعد انجام پروژه از ویژگی های خاص طرح توسعه ایستگاههای انتقال برق لارستان و زرین دشت است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۴:۳۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین