شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۰ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

عملیات اجرایی منطقه ویژه اقتصادی و پست برق ۴۰۰ کیلوولت امسال آغاز می‌شود

همایش بزرگ گرامیداشت ۲۸ خرداد روز ” ایمان و امید”سالروز انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم که حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی به عنوان ریاست جمهوری انتخاب شد و دولت انقلابی…

همایش بزرگ گرامیداشت ۲۸ خرداد روز ” ایمان و امید”سالروز انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم که حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی به عنوان ریاست جمهوری انتخاب شد و دولت انقلابی و مردمی تشکیل گردید، با حضور داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان، ائمه جمعه و جماعات، اعضا شورای تامین، مسئولین، بخشداران، شهرداران، شوراها، دهیاران و معتمدین در تالار شهید سیروس نوبخت لارستان برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، در این همایش فرماندار ویژه لارستان اظهار داشت: خدا را شکر در دولت سیزدهم موفقیت‌های زیادی در فضاهای بین‌المللی، ملی، استانی و شهرستانی به‌وجود آمده است.

داریوش دهقان در ادامه ضمن تقدیر از ائمه محترم جمعه، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان که در تمامی عرصه ها یاریگر دولت بودند، بیان داشت: اکنون که مدت ۱۸ ماه از حضور بنده در سمت فرماندار شهرستان لارستان می‌گذرد با حمایت‌های همه جانبه مردم عزیز موفقیت‌هایی را در زمینه‌های مختلف توانستیم کسب کنیم.

داریوش دهقان تصریح کرد: در همین مدت کوتاه دو ساله‌ای که از دولت سیزدهم می‌گذرد بیش از هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان بودجه در شهرستان جذب، هزینه و کار شده است و امسال بیش از هزار میلیارد تومان دیگر نیز مصوبه جدید غیر از پروژه‌هایی که افتتاح خواهیم کرد، داریم.

دهقان با اشاره به اینکه بودجه سال ۱۴۰۱ لارستان ۸۵ میلیارد تومان مصوب شده بود که تخصیص آن شاید حدود ۵۰ میلیارد اتفاق بیافتد، اما با پیگیری هایی که در استان و تهران صورت گرفت افزون بر ۱۶۰۰ میلیاردتومان جذب منابع بدون در نظر گرفتن کمک های خیرین داشته ایم، افزود: از بودجه هایی که جذب شده سهم اداره کل راه و شهرسازی ۳۱۶ میلیارد تومان بوده که البته حدود ۶۰۰ میلیارد تومان نیز در مرحله مناقصه داریم و از طرفی ۸۰ میلیارد تومان برای روکش آسفالت محور لار جهرم و لار بندرعباس هزینه شد.

وی با اذعان به اینکه در بحث نوسازی مدارس لارستان بالغ بر ۹۸٫۵ میلیارد تومان، اداره منابع طبیعی ۳۸٫۵ میلیارد تومان، اداره آبفا ۵۱ میلیارد تومان، اداره گاز ۷۱۸ میلیارد تومان ، علوم پزشکی بدون کمک خیرین ۲۳۴ میلیارد تومان، شرکت توزیع برق ۳۸٫۵ میلیارد تومان سهم داشته اند، ادامه داد: شرکت برق منطقه ای ۶۰٫۸ میلیارد تومان، بنیاد مسکن ۵۸ میلیارد تومان، مخابرات ۳۷٫۶ میلیارد تومان، ورزش و جوانان ۱۸٫۶ میلیارد تومان، جهاد کشاورزی ۱۷ میلیارد تومان ، هلال احمر ۱۱ میلیارد تومان، شرکت شهرک های صنعتی لارستان ۱۰٫۵ میلیارد تومان و برج علم وفناوری ۷ میلیارد تومان بودجه جذب شده است.

او همچنین تاکید کرد: کمک به آسیب دیدگان سیل بخش بیرم ۲۹٫۵ میلیارد تومان شامل اقلام معیشتی، بلاعوض و دام سبک بوده و ۷۷ میلیارد تومان تسهیلات به آنها ارائه شده است.

نماینده عالی دولت در لارستان با بیان اینکه یکی از اتفاقات مهمی که در حوزه هلال احمر لارستان رخ داده با پیگیری هایی که صورت داده ایم مصوب شد درآمدهایی که توسط هلال احمر لارستان وصول می‌شود در خود شهرستان هزینه شود، خاطر نشان کرد: اقدام مهم دیگر حوزه هلال احمر لارستان این بود با کسب امتیاز فروش زمین در اختیار هلال احمر لارستان درآمد آن را برای تکمیل ساختمان نیمه تمامی که در هلال احمر شهرجدید وجود دارد هزینه شود.

فرماندار ویژه لارستان از جذب مبلغ یک میلیارد تومان نیز برای ساخت سونا و جکوزی استخر هلال احمر خبر داد و عنوان کرد: در مجموع برنامه های خوبی برای لارستان در حوزه هلال احمر اتفاق خواهد افتاد.

وی افزود: لارستان تنها شهرستان در کشور است که مجوز اولیه اتاق بازرگانی را گرفته است و در حال حاضر در حال فراهم کردن مقدمات آن است.

دهقان در ادامه سخنانش با بیان اینکه در این مدت همچنین کارگو( صنعت بار هوایی) و پروازهای لارستان، نجف، لارستان مسقط، باجه ارزی بانک ملی در فرودگاه بین المللی لارستان راه اندازی و پروازهای خارجی به کشورهای کویت، قطر و دبی افزایش یافته است، افزود: امسال به حول و قوه الهی پیگیر شروع عملیات اجرایی منطقه ویژه اقتصادی، پست برق ۴۰۰ کیلو ولت شهرستان، راه اندازی کلینیک قلب و عروق و آنژیوگرافی و غیره خواهیم بود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱:۱۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “عملیات اجرایی منطقه ویژه اقتصادی و پست برق ۴۰۰ کیلوولت امسال آغاز می‌شود”

  1. ناشناس گفت:

    پرواز لار مسقط لار که بی سروصدا کنسل شده و مسافرین مناطق جنوبی استان باید برن شیراز و از اونجا با پرواز برن مسقط. میلاد لارستان لطفا پیگیر موضوع باشید،

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین