شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۰ب.ظ
::آخرین مطلب 55 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

منطقه ویژه اقتصادی لارستان سریعتر ساخته و منطقه انرژی‌بر در خنج ایجاد شود

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس شورای اسلامی در دیدار با دبیر مناطق آزاد خواست تا منطقه ویژه اقتصادی لارستان سریعتر ساخته و منطقه انرژی‌بر در…

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس شورای اسلامی در دیدار با دبیر مناطق آزاد خواست تا منطقه ویژه اقتصادی لارستان سریعتر ساخته و منطقه انرژی‌بر در خنج ایجاد شود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده، مهندس حسین‌زاده روز سه‌شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲ به دیدار دکتر عبدالملکی مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد رفت و پیگیر دو موضوع مهم برای جنوب فارس شد.

نخستین موضوع منطقه ویژه اقتصادی لارستان بود. در این رابطه گفتگوی مفصلی بین نماینده و دکتر عبدالملکی صورت گرفت و در نهایت تصمیم گرفته شد به منظور تسریع در جذب بودجه‌ها و ساخت منطقه، پیگیری امور به گروهی زیرنظر معاونت امور هماهنگی اقتصادی استانداری فارس واگذار شود.

موضوع دوم نیز درخواست ایجاد منطقه‌ی اقتصادی انرژی‌بر در خنج بود که پیشتر نیز توسط نماینده مطرح و پیگیری شده بود. وی در این دیدار با اشاره به وجود میادین گازی هما، شانول، ارم، دنگ، تخته، کورده، باغان و…، خط لوله سراسری گاز ۴ و ۶ و عبور خط نفتی گوره – جاسک خواستار ایجاد این منطقه برای استقرار صنایع انرژی‌بر شد که در همین رابطه نامه‌ای نیز به عبدالملکی داد.

حسین‌زاده در ابتدای این دیدار از حضور دکتر عبدالملکی در شهرستان‌های جنوبی فارس در قالب سفر هیات دولت به استان فارس نیز قدردانی و ابراز امیدواری کرد که مصوبات آن سفر هرچه زودتر اجرایی شود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۲ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۵:۰۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین