یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۸ب.ظ
::آخرین مطلب 27 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

آخرين وضعيت بزرگراه جهرم – لار – بندرعباس تشريح شد

همزمان با سفر معاون ساخت و توسعه راههاى شركت ساخت و توسعه زيربناهاى حمل و نقل كشور، آخرين وضعيت بزرگراه جهرم – لار – بندرعباس تشريح شد. به گزارش میلاد…

همزمان با سفر معاون ساخت و توسعه راههاى شركت ساخت و توسعه زيربناهاى حمل و نقل كشور، آخرين وضعيت بزرگراه جهرم – لار – بندرعباس تشريح شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومى اداره كل راه و شهرسازى لارستـان ، مهندس كدخدازاده عضو هیئت مدیره و معاون ساخت و توسعه راههاى شركت ساخت و توسعه زيربناهاى حمل و نقل كشور ، مهندس محمدى مدیرکل ساخت و توسعه راه های منطقه جنوب به اتفاق مهندس شبانى مديركل راه و شهرسازى لارستـان در بازديد از پروژه هاى راهسازى در محور لار – بندرعباس و لار- جهرم در جريان آخرين وضعيت اجرايى در اين محور ها قرار گرفت .

شبانى با بيان اينكه: ابتداى سال ١٤٠١ كلنگ محور لار – بندرعباس به طول ٣٠ كيلومتر حدفاصل كيلومتر ١٩ الى ٤٩ از چهار بركه تا هرمود عباسى به زمين زده شد ، گفت : در فاز اول با توجه به اهداف مشخص شده در جهت نتيجه بخشى به فرايند اجرايى در قطعات ، هم اكنون ١٠ كيلومتر آن براى تكميل تا پايان سال در اولويت بهره بردارى قرار گرفته است

وى افزود : در اين قطعه مراحل راه اندازى سنك شكن به اتمام رسيده و بچينگ براى توليد بتن و كارخانه آسفالت نيز در محدوده ى كارگاهى اين شركت نصب شده كه با اين ظرفيت مراحل پل سازى و روسازى به شكل بهترى دنبال خواهد شد .

همچين مديركل راه و شهرسازى لارستان از معاون ساخت و توسعه راههاى شركت ساخت و توسعه زيربناهاى حمل و نقل كشور در خواست كرد تا مجوز برگزارى مناقصه براى كمربندى لطيفى كه طول آن ١٢ كيلومتر است را به اين اداره كل داده تا با توجه به اهميت محور و بالا بودن ترافيك در آن ، اين قطعه نيز مانند ديگر بخش ها و قطعات در محور جهرم – لار – بندرعباس پيمان سپارى شود كه اين مهم نيز مورد قبول واقع و بنا شد موافقت نامه آن جهت برگزارى و مجوز مناقصه به اداره كل راه و شهرسازى لارستان داده شود .

شبانى تصريح كرد : پيش از اين با همت شركت ساخت و توسعه زيربناهاى حمل و نقل كشور مجوز پيمان سپارى براى ٣٠ كيلومتر پايانى در محور لار – بندرعباس كه در حوزه سرزمينى اين اداره كل قرار داشت، داده شد و هم اكنون مناقصه جهت انتخاب پيمانكار در قطعه ٣ آن در حال انجام است .

در ادامه اين سفر از قطعه هاى در حال ساخت محور لار – جهرم به صورت ميدانى جهت بررسى اقدامات صورت گرفته و مشكلات موجود با حضور در محل قطعات اين محور بازديد شد.

مديركل راه و شهرسازى لارستان در خصوص پيشرفت فيزيكى در اين مسير خاطر نشان كرد : ١٧ كيلومتر از محور لار – جهرم به شرايط بهره بردارى رسيده و پس از تكميل مراحل ايمن سازى و نصب علائم و تجهيزات تا پايان سال نيز شاهد آن خواهيم بود كه ترافيك در آن جريان يابد و عملا ٥٠ كيلومتر از سمت لار به جهرم تكميل گردد.

همچنين مديركل راه و شهرسازى لارستان به همراه مهندس كدخدا زاده ضمن بازديد از قطعه اول ، دوم و تونل وحدت در نشستى كه با حضور دكتر رضايى رييس كميسيون عمران مجلس شوراى اسلامى در محور لار – جهرم برگزار شد ، حضور يافت تا با تشريك مساعى ، همزمان با عمليات اجرايى در حوزه اداره كل راه و شهرسازى لارستان ، زمانبندى روند اجرايى براى بهره بردارى از قطعاتى كه داراى پيشرفت فيزيكى بالايى در حوزه شهرستان جهرم است تا پايان سال در دستور كار اداره كل راه و شهرسازى فارس قرار گيرد.

همچنين در پايان اين سفر ، مهندس كدخدازاده با توجه به اهميت اين محور قول مساعد جهت تزريق اعتبارات و تخصيص قير كامل مورد نياز به اين مسير مواصلاتى و مهم را داد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۰ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “آخرين وضعيت بزرگراه جهرم – لار – بندرعباس تشريح شد”

  1. خنجی. معلم گفت:

    بقیه جاده‌های منطقه در گراش. اوز. خنج. که به امان. خدا. سپرده. شده اند

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین