شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۳ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

تلاش می‌شود ۴۰ کیلومتر از محور بندرعباس-لارستان- جهرم در هفته دولت به بهره برداری برسد

  معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان با تاکید بر تکمیل قسمت های باقیمانده پروژه دو بانده کردن محور جهرم، لارستان، بندرعباس، تسریع در روند اجرای پروژه های در دست…

 

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان با تاکید بر تکمیل قسمت های باقیمانده پروژه دو بانده کردن محور جهرم، لارستان، بندرعباس، تسریع در روند اجرای پروژه های در دست اقدام راه های لارستان را خواستار شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان،  داریوش دهقان معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان به همراه مهندس شبانی مدیر کل راه و شهرسازی لارستان، دستاران معاون وی و احمد دلاور معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ، به مدت ۵ ساعت از محور جهرم لارستان بندرعباس بازدید کرد و از روند اجرای عملیات این محور اطلاع یافت.

فرماندار ویژه لارستان ابتدا به جاده لارستان- جهرم رفت و با پیمانکاران این پروژه ها به بحث و گفتگو نشست.

هم اکنون بعد از گردنه بریز، ۱۳ کیلومتر در حال دوبانده شدن می باشد که بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی را به همراه دارد و عملیات اجرایی ۱۸ کیلومتر دیگر نیز شروع شده است و گردنه دارابی هم ۴۰۰ هزار متر مربع خاکریزی انجام شده است که برای کل این محورها ۸۳۰ میلیارد ریال هزینه می شود.

داریوش دهقان همچنین از سه راهی بنارویه تا تونل وحدت هم بازدید کرد.

این محور نیز ۱۲ کیلومتر است که قرار است با هزینه‌ای بالغ بر ۸۰۰ میلیارد ریال احداث شود که هم اکنون ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی را به همراه دارد.

فرماندار سپس به سه راهی دبیران رفت.

از سه راهی دبیران تا تونل وحدت هم حدود ۸ کیلومتر می باشد که ۶ کیلومتر آن آسفالت ریزی آن به اتمام رسیده است و برای این ۸ کیلومتر ۴۰۰ میلیارد ریال هزینه می شود.

فرماندار سپس از لاین دوم تونل در حال احداث وحدت در محور لارستان جهرم هم دیدن کرد.

طول این تونل ۷۷۰ متر است و کار حفاری آن به اتمام رسیده و هم اکنون ۶۳ درصد پیشرفت فیزیکی را به همراه دارد و تاکنون افزون بر ۳۱۰ میلیارد ریال برای آن هزینه شده است. همچنین ۲ کیلومتر راه ورودی به تونل نیز در حال اجراست.

دهقان در ادامه از جاده لارستان بندرعباس هم بازدید کرد. هم اکنون عملیات اجرایی دو بانده کردن ۱۸ کیلومتر از بعد پمپ بنزین شهر لطیفی در حال احداث است که برای این مهم بالغ بر ۳۳۰ میلیارد ریال هزینه می شود. همچنین عملیات اجرایی ۳۱ کیلومتری نیز از چهاربرکه به سمت بندرعباس به همراه احداث ۹۱ ابنیه با اعتبار ۴ هزار میلیارد ریال در حال انجام است.

در حاشیه این بازدید ۵ ساعته، فرماندار ویژه لارستان در سخنانی اولویت کاری خود و دیگر مسئولین و دغدغه مردم را اتمام کامل دو بانده کردن محور جهرم لارستان بندرعباس دانست و گفت: با توجه به اینکه این محور یکی از پر ترددترین و پر حادثه ترین محورهای کشورمی باشد، وزارت راه و شهرسازی می بایست به این مهم اهمیت دو چندان بدهد تا شاهد روان سازی در این جاده اصلی باشیم و از کاهش تصادفات کاسته شود.

دهقان با بیان اینکه ترافیک در محور جهرم لارستان بندرعباس پرترافیک و حادثه خیز است؛ اظهار داشت: حجم زیاد ترافیک وسایل نقلیه سبک و سنگین در این محور صبر و حوصله را از همگان گرفته است که باید، توجه بیشتری به این محور بشود و به این پروژه سرعت بخشید.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در تلاش هستیم با پیگیری های مستمر نماینده مردم و استاندار فارس و مدیر کل راه و شهرسازی لارستان، ۴۰ کیلومتر از محور جهرم، لارستان، بندرعباس در هفته دولت به بهره برداری برسد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۵۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “تلاش می‌شود ۴۰ کیلومتر از محور بندرعباس-لارستان- جهرم در هفته دولت به بهره برداری برسد”

  1. ناشناس گفت:

    در نوشتن جملات بیشتر دقت کنید.
    “شاهد روان سازی در این جاده اصلی باشیم و از کاهش تصادفات کاسته شود.”

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین