جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۳ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

بهره برداری از سلف سرویس دانشجویی دانشکده پرستاری لارستان

سلف سرویس دانشجویی دانشکده پرستاری لارستان در آذر ماه به بهره برداری می رسد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان، در پی نخستین نشست مشترک سرپرست معاونت…

سلف سرویس دانشجویی دانشکده پرستاری لارستان در آذر ماه به بهره برداری می رسد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان، در پی نخستین نشست مشترک سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع و مدیریت فرهنگی دانشجویی دانشگاه با نمایندگان و مسئولین نهادهای مختلف دانشجویی علوم پزشکی لارستان در دو دانشکده پرستاری و بهداشت، موارد مورد نظر مطرح و به بحث و تبادل نظر گذاشته شد. در این نشست مقرر گردید تا جلسه بعدی به فاصله زمانی یک هفته و پس از پیگیری جدی امورات مصوب شده از سوی مسئولین ذی ربط و دانشجویان دست اندرکار برگزار شود.

این کارگروه با حضور دکتر محسن سلمان پور، رئیس دانشگاه، رامین عوض پور، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع، محمدعلی اسروش، مدیر فرهنگی دانشجویی، حجت الاسلام و المسلمین، سیدعلی اصغر نمازی، مسئول فرهنگسرای نهاد رهبری در دانشگاه و نمایندگان و مسئولین تشکل ها و نهادهای دانشجویی تشکیل جلسه داد.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه در این جلسه اظهار داشت: خوشبختانه با تفکیک قراردادهای پیمانکاری غذا در حوزه های مختلف، توانستیم بدهی پیمانکار را در حوزه آموزشی به صفر رسانده و از این طریق هرگونه مشکل احتمالی در جهت کم و کاستی غذای دانشجویی را مرتفع کنیم.

وی با اشاره به پایان کار ساخت سلف سرویس دانشجویی دانشکده پرستاری حضرت زینب(س) اذعان داشت: برای بهره برداری از این مرکز رفاهی صرفاً صدور یک سری تائیدیه ها از سوی واحد فنی لازم بود که به حمدالله این مهم نیز محقق شده و در نیمه آذر ماه و به مناسبت روز دانشجو شاهد بهره برداری از این پروژه خواهیم بود.

عوض پور همچنین تصریح کرد: در پی رایزنی ها و جلسات متعدد هفته های گذشته با وزارت بهداشت و ارگانهای ذی ربط، برای هر دو دانشکده منبع مالی خوبی در حوزه فرهنگی و دانشجویی در نظر گرفته شده لذا هیچ دغدغه ای در این زمینه وجود ندارد. امیدواریم با پای کار آمدن دانشجویان، این اعتبارات نیز در جای مناسب خود هزینه شود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۵:۴۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “بهره برداری از سلف سرویس دانشجویی دانشکده پرستاری لارستان”

  1. خدمت جناب رامین. عوض. پور گفت:

    برای سلف سلف سرویس. دانشکده. بهداشت. اوز. چه تصمیمی گرفته شده. است. عدالت. ومساوات. رعایت. شود. تا شبکه بهداشت. ودرمان. شهرستان. اوز هم. به سرنوشت. خنج. دچار. نشود

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین