دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۱۰ب.ظ
::آخرین مطلب 39 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

وزیر ورزش و رییس فدراسیون فوتبال برای تماشای بازی ایران و روسیه به لارستان سفر می کنند

  فرماندار ویژه لارستان از وزیر ورزش و رییس فدراسیون فوتبال برای تماشای بازی ایران و روسیه به لارستان خبر داد. به گزارش میلاد لارستان، در آستانه رویداد بزرگ بین‌الملی…

 

فرماندار ویژه لارستان از وزیر ورزش و رییس فدراسیون فوتبال برای تماشای بازی ایران و روسیه به لارستان خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان، در آستانه رویداد بزرگ بین‌الملی مسابقات دوستانه تیم‌های ملی ایران و روسیه به میزبانی شهر طی روزهای ۲۷ و ۲۸ آذرماه سال جاری، داریوش دهقان در نشست خبری با فعالان رسانه‌ای با بیان اینکه در آستانه رویدادی بسیار مهم در حوزه ورزش هستیم که اگر بتوانیم به خوبی میزبانی کنیم، فریاد مهمان‌نوازی و خونگرمی مردم لارستان نه تنها در کشور، بلکه در جهان شنیده می‌شود، اظهار داشت: هدف ما از پیگیری برگزاری مسابقات ورزشی در لارستان، برنامه‌ریزی برای توسعه توریسم ورزشی و همچنین تلاش برای قهرمان‌پروری است.

وی با بیان اینکه برنامه سه و پنج ساله از سوی هیأت‌های ورزشی در لارستان در حال تدوین است، افزود: باید طی این برنامه‌ریزی هر یک از هیأت‌ها بتوانند ملی‌پوش در عرصه ورزش معرفی کنند.

این مسئول با برشمردن مهمترین رویدادهای اخیر برگزار شده به میزبانی لارستان در سطوح استانی و کشوری، تصریح کرد: مهمترین این مسابقات، میزبانی از ۳۵۰ شناگر بانوان، برگزاری مسابقات تنیس خاکی و تنیس روی میز، اجرای رقابت‌های بدمینتون آقایان و بانوان، میزبانی از تیم‌های هندبال در اواخر آذرماه، برگزاری کلاس‌های مربیگری و غیره طی این مدت برگزار شده یا برای اجرای آن زمان‌بندی صورت گرفته است.

فرماندار ویژه لارستان با اذعان به اینکه تیم ملی فوتسال روسیه ۲۵ آذرماه از طریق پرواز امارات وارد لار می‌شود، خاطر نشان کرد: تیم ملی فوتسال ایران نیز ۲۶ آذر با پرواز تهران وارد فرودگاه لار خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه دو داور این بازی  از کویت هستند، عنوان کرد: دو داور نیز از کشور ایران در امر قضاوت بازی مشارکت دارند.

دهقان با تأکید بر اینکه این بازی بسیار مهم است و اگر به خوبی برگزار شود رزومه‌ای برای مسابقات دیگر در لارستان خواهد شد، ادامه داد: برپایی اردوی این دو تیم بزرگ در لار، شروعی برای احیای ظرفیت‌های دیگر از جمله ساخت هتل و بوم‌گردی می‌شود.

وی با ابراز خرسندی از اینکه تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی، معتمدین و خیرین پای کار آمده‌اند، یادآور شد: برای بازی ایران و روسیه، وزیر ورزش، رئیس فدراسیون فوتبال و روسای کمیته‌ها، استاندار فارس، مدیرکل ورزش و جوانان استان و سایر مدیران‌کل به لارستان خواهند آمد.

دهقان با بیان اینکه از فرمانداران، مدیران سابق و شخصیت‌های مختلف لارستان و همه افرادی که زمانی عهده‌دار مسئولیت‌هایی در شهرستان بوده‌اند، برای تماشای این بازی‌ها دعوت کرده‌ایم، گفت: یک تیم قوی برای اسکان مهمانان در نظر گرفته‌ایم، برخی از مردم لار برای اسکان مهمانان، خانه‌هایشان را در اختیار ما گذاشته‌اند، شهرداری‌های لار، خور و لطیفی نیز با ما همکاری می‌کنند.

فرماندار ویژه لارستان با اذعان به اینکه کار فروش بلیط بازی‌های ایران و روسیه از طریق سایت LARTIK.ir از صبح روز سه‌شنبه ۲۱ آذرماه با نرخ ۱۵۰ هزار تومان قابل خریداری است، افزود: درآمد حاصل از فروش بلیت‌ صرف تأمین هزینه‌ مسابقات می‌شود.

وی اضافه کرد: بازی‌های ایران و روسیه به طور مستقیم از شبکه‌های ورزش، پنج و کشور روسیه پخش می‌شود و طی روزهای آتی عوامل برنامه‌های مختلف ورزشی صدا و سیما وارد لار می‌شوند.

در ادامه تصاویری از این نشست را لنز دوربین علی یگانه لاری می‌بینیم:

 

 

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۳:۵۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین