سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۳ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 18
در سال گذشته صورت گرفت

خودکفایی 160 خانوار نیازمند لارستانی با استفاده از وام خوداشتغالی

میلاد لارستان: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) لارستان با بیان اینکه در سال گذشته تعداد ۱۶۰ خانوار با دریافت وام خوداشتغالی، از چرخه امداد خارج و به خودکفایی رسیده اند، گفت: در سال ۹۴، مبلغ ۴۵ میلیارد ریال وام بابت اجرای ۳۴۴ طرح اشتغالزایی به مددجویان لارستانی پرداخت شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) لارستان با بیان اینکه در سال گذشته تعداد ۱۶۰ خانوار با دریافت وام خوداشتغالی، از چرخه امداد خارج و به خودکفایی رسیده اند، گفت: در سال ۹۴، مبلغ ۴۵ میلیارد ریال وام بابت اجرای ۳۴۴ طرح اشتغالزایی به مددجویان لارستانی پرداخت شده است.

به گزارش میلاد لارستان؛ هوشنگ دلاور با بیان اینکه انسان همواره با کار و تلاش زنده است و روزی او از کار و تلاش حاصل می شود، اظهار داشت: کمیته امداد حضرت امام(ره) همواره سعی بر این دارد تا اصولی ترین و شایسته ترین خدمات را به مددجویان خود ارائه دهد و در همین راستا طرحها و فعالیت هایی که جهت خودکفایی مددجویان تحت حمایت انجام می گیرد در راس برنامه های خود قرار داده است .

دلاور افزود: جهت کمک به اشتغال پایدار برگزاری کلاس های آموزشی برای مددجویان در دستور کار قرار گرفته و پس از آموزش، پرداخت تسهیلات در قالب مشاغل خانگی، کارانگیزی و خوداشتغالی صورت می گیرد که در سال ۱۳۹۴ تعداد ۳۴۴ وام به ارزش ۴۵ میلیارد ریال در گروه های ذکر شده پرداخت شده است.

مدیر کمیته امداد لارستان تصریح کرد: کاریابی برای مددجویان آماده به کار و ایجاد زمینه های جذب مددجویان آموزش دیده،کمک به بازاریابی و فروش محصولات تولیدی مددجویان، بیمه اجتماعی مشمولین طرح های خودکفایی به منظور پیشگیری از سقوط آنان به چرخه فقر و تهیه مقدمات لازم برای خودکفایی مددجویان از دیگر فعالیت های کمیته امداد در زمینه خودکفایی است.

وی اضافه کرد: طرحهای اجرا شده در زمینه های کشاورزی و باغداری، دام پروری، خدمات، صنایع دستی، فعالیتهای صنعتی و معدنی، خدمات و سایر حرفه ها بوده است که در سال گذشته تعداد ۱۶۰ خانوار با دریافت وام خوداشتغالی، از چرخه امداد خارج و به خودکفایی رسیده اند .

خبرنگار روابط عمومی کمیته امداد لارستان

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین