شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۰ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

هوشیاری، دقت بیشتر و سرعت عمل

عصر چهارشنبه ۱۴۰۲/۱۰/۱۳ در گلزار شهدای کرمان به فاصله حدود نیم‌ساعت، دو  انفجار به وقوع پیوست و قریب یکصد نفر شهید و بیش‌از ۲۰۰ نفر مجروح شدند.

عصر چهارشنبه ۱۴۰۲/۱۰/۱۳ در گلزار شهدای کرمان به فاصله حدود نیم‌ساعت، دو  انفجار به وقوع پیوست و قریب یکصد نفر شهید و بیش‌از ۲۰۰ نفر مجروح شدند.

 زنان و مردان و کودکانی که برای زیارت بارگاه سردار دل‌ها بار سفر بسته و از جای جای میهن اسلامی خود را به کرمان رسانده بودند که در چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم در کنار قبر او بمانند و با خدای خود به راز و نیاز بپردازند .

غافل از این‌که از خدا بی‌خبران مواد منفجره را برای قطعه قطعه کردن پاک‌سیرتان مهیا و جمهوری اسلامی ایران را در روز میلاد کوثر رسالت، فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها داغ‌دار و خانواده‌ها را عزادار می‌نمایند.

 این عمل زشت دشمن، نشان می‌دهد که تیغ «شهید حاج قاسم سلیمانی» از «سپهبد حاج قاسم سلیمانی» بران تر و مؤثرتر است.

 دشمن بداند مردم ما علاقه خویش را از سرباز مخلص اسلام قطع نخواهند کرد؛ مسئولین بویژه نیروهای امنیتی کشور با دقت و هوشیاری مضاعف و سرعت گسترده، چنان عمل کنند که اجازه آرامش به دشمن ندهند و آنان را دستگیر و به سزای عمل شنیع خود برسانند. به امید روزی که ریشه‌ی ستم از بیخ‌وبن کنده شود و انسان جایگاه خویش را به‌نحو مطلوب بیابد .

ن۲۲۰

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۴ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۲۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین