پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۲ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

پیام تسلیت فرماندار لارستان در پی حادثه دلخراش تروریستی کرمان

فرماندار فرمانداری ویژه لارستان در پی حادثه دلخراش تروریستی در گلزار مطهر شهدا کرمان پیام تسلیتی صادر کرد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان…

فرماندار فرمانداری ویژه لارستان در پی حادثه دلخراش تروریستی در گلزار مطهر شهدا کرمان پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان ، داریوش دهقان فرماندار فرمانداری ویژه لارستان در پی حادثه دلخراش تروریستی در شهر کرمان پیام تسلیتی را صادر کرد.

متن پیام داریوش دهقان به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

حادثه دلخراش تروریستی در مسیر شرکت‌کنندگان مراسم چهارمین سالگرد سردار سرافراز، شهید حاج قاسم سلیمانى که منجر به شهادت جمع زیادی از هم‌وطنان عزیزمان گردید، موجب تالم و تاثر فراوان شد و این خود فاجعه ای تکان دهنده است که قلب همگان را به درد آورد.

تروریست‌های کوردل حتی از زائران حاج قاسم نیز هراس دارند و انتقام ضربات کاری آن سردار رشید اسلام به پیکره جنایتکاران و مستکبران را از مردم بی‌گناه می‌گیرند و به یقین خون شهدای والامقام کرمان، جنایتکاران را غرق خواهد کرد.

اینجانب با محکوم کردن این اقدام تروریستی جنایت‌بار و ابراز همدردی با خانواده‌های داغدیده، این ضایعه ناگوار را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم امام زمان عج، مقام معظم رهبری مدظله العالی ، ملت شریف ایران اسلامی، مردم ولایت مدار لارستان بزرگ، بویژه مردم عزیز استان کرمان و خانواده های محترمی که عزیزانشان را ازدست داده اند، صمیمانه تسلیت می گویم و برای مجروحان عزیز سلامتی و عافیت از درگاه خداوند متعال مسالت می نمایم.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۵ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۲۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین