یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۰ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

فرماندار خواستار تامین بیشتر سوخت برای مصرف‌کنندگان در لارستان شد

نشست مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه فارس با فرماندار فرمانداری ویژه لارستان برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛ اسدالله…

نشست مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه فارس با فرماندار فرمانداری ویژه لارستان برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛ اسدالله طاهری مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه فارس با داریوش دهقان فرماندار فرمانداری ویژه لارستان در محل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ناحیه لارستان دیدار و گفتگو نمود.

در این نشست داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان ضمن تقدیر و تشکر از مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه فارس و ناحیه لارستان در سخنانی با بیان اینکه لارستان وسیع‌ترین شهرستان استان فارس که دارای ۴ بخش، ۷ شهر و بیش از ۱۳۰ روستا می باشد و با توجه به گستردگی و جمعیت بالای شهرستان، خواستار تامین بیشتر سوخت در جایگاه ها، افزایش سوخت کشاورزان، مرغداری ها و تراکتورداران و تامین خودرو و نیروی انسانی و دیگر امکانات و تجهیزات برای شرکت نفت این شهرستان شد تا خدمات رسانی به مردم روان تر صورت پذیرد.

اسداله طاهری مدیر منطقه در بازدید از ناحیه لارستان ضمن دیدار با فرماندار این شهرستان فرایند سوخت رسانی را مثبت ارزیابی کرد و بربهسازی زیرساخت های انبار نفت این شهرستان تاکید کرد.

اسداله طاهری مدیر منطقه دردیدار با فرماندار ویژه لارستان ضمن تسلیت ومحکوم کردن حادثه تروریستی کرمان اقدامات انجام شده توسط همکاران ناحیه را در راه اندازی مجدد جایگاه‌های سوخت در پی حمله سایری اخیر به جایگاه‌های سوخت را مثبت ارزیابی کرد.

وی با اشاره به این موضوع که ناحیه لارستان سوخت رسانی پنج شهرستان جنوبی استان را برعهده داردگفت: توجه به زیر ساخت ها و توسعه کمی وکیفی مجاری عرضه سوخت مایع و سی ان جی را از برنامه های منطقه در تسریع بخشیدن به فرایند سوخت رسانی در این ناحیه می باشد.

مدیر منطقه فارس در بازدید از انبار نفت شهید بیمون نژاد لارستان این انبار را بعنوان انبار ذخیره سازی و پشتیبان در جنوب استان بیان کرد وافزود: بهسازی زیر ساخت ها و بروز رسانی تجهیزات این انبار همچون تعمییرات اساسی مخازن ذخیره سازی و اجرای طرح کولینگ وفومینگ مخازن در دستور کار منطقه می باشد.

در ادامه مسئولین با حضور در بخش های مختلف شرکت نفت لارستان با کارکنان دیدار و گفتگو کردند و به همه آنها خسته نباشید و خدا قوت گفتند.

در این دیدار همچنین امجد خنیاگررییس شرکت پخش فراورده های نفتی شهرستان و جمعی از کارشناسان این اداره نیز حضور داشتند و مواردی را مطرح کردند.

پیش از این جلسه نیز مسئولین در مراسم معنوی زیارت عاشورا که در محل نمازخانه شرکت نفت لارستان برگزار شد، شرکت کردند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ ساعت ۶:۴۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین