دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۶ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

فرماندار لارستان: سند چشم انداز 5 ساله کشتی لارستان تنظیم شود

    فرماندار ویژه لارستان گفت: سند چشم انداز ۵ ساله هیئت کشتی لارستان تنظیم شود. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی هیئت کشتی لارستان، دکتر داریوش…

 

 

فرماندار ویژه لارستان گفت: سند چشم انداز ۵ ساله هیئت کشتی لارستان تنظیم شود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی هیئت کشتی لارستان، دکتر داریوش دهقان در نشست با رئیس اداره ورزش و جوانان و مسوول هیئت کشتی لارستان که در محل اداره ورزش و جوانان شهرستان برگزار شد با اشاره به اینکه کشتی ورزش ملی و پرافتخار کشور ماست، اظهار داشت: سند چشم انداز ۵ ساله هیئت کشتی لارستان توسط این هیئت تنظیم و در اختیار فرمانداری و اداره ورزش و جوانان شهرستان قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه هیئت کشتی لارستان پتانسیل کسب مقام های بین المللی را دارد، گفت: ورزشکاران این هیئت از دیرباز تاکنون در سطح کشور و بین المللی صاحب عناوین شده اند از این رو امیدواریم این روند پیشرفت هم چنان ادامه داشته باشد.

دهقان با اشاره به اینکه لارستان امکانات و ظرفیت میزبانی رقابت های بین المللی کشتی را دارد، افزود: فرصت میزبانی هم یک مشوق برای ورزشکاران شهرستانی است وهم زمینه معرفی فرهنگ و ظرفیت های نقاط مختلف ایران را برای کشورهای خارجی فراهم می کند.

در ادامه رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان با اشاره به اینکه هیئت کشتی لارستان یکی از هیئت های منظم و برتر شهرستان است، خاطرنشان کرد: هیئت کشتی لارستان در همه زمینه ها روند رو به رشدی داشته است و کمک می کنیم این روند هم چنان ادامه داشته باشد.

محمدحسن طیبی با تاکید بر اینکه حمایت های لازم از هیئت کشتی لارستان صورت می گیرد، گفت: این هیئت پتانسیل بالایی در حوزه قهرمانی دارد از این رو میزبانی رقابت های بین المللی باعث پیشرفت کشتی گیران این شهرستان می شود.

وی ابراز داشت: با هدف مندی و سرمایه گذاری لازم می توان شاهد رشد و پیشرفت ورزش کشتی شهرستان باشیم که هیأت کشتی لارستان در امر جذب خیرین و قهرمان پروری موفق عمل کرده است.

مسوول هیئت کشتی لارستان نیز در این نشست با تاکید بر اینکه اهداف هیئت کشتی لارستان را به اهداف کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت تقسیم کردیم، اظهار داشت: سند چشم انداز ۵ ساله هیئت کشتی لارستان در حال تدوین است تا براساس یک سند مشخص و از پیش تعریف شده، پیش برویم.

داود عسکرپور تاکید کرد: به دنبال میزبانی رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام تختی هستیم و پس از تکمیل مجتمع ساحلی شهید اسدالله قادری نیز میزبانی پیکارهای جام جهانی کشتی ساحلی را کسب می کنیم.

وی اضافه کرد: دوره های مربیگری و داوری کشتی را در دستور کار داریم و از مربیان تیم ملی و مطرح کشور برای بالا بردن دانش مربیان و کشتی گیران در لار دعوت خواهیم کرد.

مسوول هیئت کشتی لارستان با اشاره به اینکه به دنبال راه اندازی و توسعه ورزش کشتی در بخش ها و روستاهای شهرستان هستیم، افزود: با مسوولین و خیرین بخش ها و روستاهای لارستان برای احداث خانه کشتی وارد مذاکره شده ایم تا بتوانیم ورزش کشتی را در روستاها و بخش ها گسترش دهیم.

عسکرپور با تاکید بر اینکه احداث خانه کشتی در شهرقدیم لار از اولویت برنامه های هیئت کشتی لارستان است، ادامه داد: راه اندازی کشتی آلیش آقایان و بانوان، کشتی ساحلی و کشتی فرنگی نیز در دستور کار این هیئت قرار دارد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین