دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۹ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

لاری‌ها مهمان اصفهانی‌ها؛ اندیشه کسب بُرد برای فرار از سقوط

در هفته نهم لیگ برتر هندبال دختران ایران، هندبالیست‌های تیم شهید چمران لارستان به مصاف سپاهان اصفهان می‌روند. به گزارش میلاد لارستان، هفته نهم رقابت های لیگ برتر هندبال بانوان…

در هفته نهم لیگ برتر هندبال دختران ایران، هندبالیست‌های تیم شهید چمران لارستان به مصاف سپاهان اصفهان می‌روند.

به گزارش میلاد لارستان، هفته نهم رقابت های لیگ برتر هندبال بانوان جمعه ۲۹ دیماه برگزار می شود و طی آن نفت و گاز گچساران میزبان فولاد هرمزگان است،‌ فولاد مبارکه سپاهان در خانه پذیرای شهید چمران لارستان است،‌ زاگرس در کازرون به مصاف تیم سنندج می رود و تیم سنگ آهن بافق هم در خانه با تیم شهدای رزکان البرز دیدار می کند.

در هفته نهم تیم شهید چمران لارستان که خطر سقوط به شدت این تیم را تهدید می کند در اصفهان میهمان تیم فولاد سپاهان است.

هر چند بازی در خانه حریف آن هم تیم سپاهان برای لاری ها سخت است اما این تیم هم می تواند در این هفته برای فرار از سقوط شگفتی ساز شود و به یک بُرد با ارزش در اصفهان دست یابد و این کار شدنی است و بازیکنان جوان تیم شهید چمران می توانند به ناکاهی هایشان در این هفته با شکست سپاهان پایان دهند.

در جدول رده بندی تاپایان هفته هشتم،‌ تیم سنگ آهن بافق با ۱۴ امتیاز صدرنشین است،‌ فولاد هرمزگان با ۱۲ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به زاگرس کازرون در رده دوم جای دارد و کازرونی ها هم سوم هستند.

همچنین تیم شهدای رزکان البرز با ۱۰ امتیاز چهارم، ‌سپاهان اصفهان با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل کمتر جایگاه پنجم را به خود اختصاص داده است،‌ نفت و گاز گچساران با سه امتیاز ششم است،‌ شهید چمران لارستان با سه امتیاز هفتم و تیم سنندج هم بدون امتیاز در قعرجدول به سر می برد و یکی از کاندیدای سقوط به دسته یک است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۲ ساعت ۴:۴۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین