شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۹ب.ظ
::آخرین مطلب 53 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

فرماندار سابق اوز بر مسند شهرداری لطیفی نشست

فرماندار سابق اوز بر مسند شهرداری لطیفی نشست. به گزارش میلاد لارستان، در تاریخ سوم بهمن ماه مراسم تودیع و معارفه شهرداران شهر لطیفی در حسینیه این شهر با حضور…

فرماندار سابق اوز بر مسند شهرداری لطیفی نشست.

به گزارش میلاد لارستان، در تاریخ سوم بهمن ماه مراسم تودیع و معارفه شهرداران شهر لطیفی در حسینیه این شهر با حضور امام جمعه لارستان، فرماندار ویژه لارستان، معاون مدیر کل دفتر مدیریت شهری، دفتر امور شهری و شوراها، معاون عمرانی فرماندار و بخشدار مرکزی، اعضای شورای اداری و شورای تامین، برخی از اعضای شورای شهر لار، خور، دهکویه، اوز و لطیفی، معتمدین، خیرین و عموم مردم شهر لطیفی برگزار شد.

در این مراسم فرماندار ویژه لارستان با اشاره به اینکه مهندس علیپور از مدیران با سابقه در حوزه مدیریت سیاسی، اجتماعی و فنی است و امیدواریم در این سنگر جدید موفق باشند، گفت:مردم در سیستم اداری به دو دلیل ناراحت می شوند، اول روال طولانی کارهای اداری و دوم تبعیض بین مراجعه کنندگان، برای جلوگیری از به وجود آمدن چنین فضایی مدیر هر مجموعه باید بر مجموعه خود نظارت داشت و در محیط کار همیشه حاضر باشد.

داریوش دهقان با برشمردن اهمیت شفاف سازی در بدنه دستگاه های اداری، ادامه داد: عوارض شهرداری را در شبکه های اجتماعی خود به مردم اطلاع رسانی کنید و با آگاهی دادن به مردم زمینه‌ای فراهم کنید که حق کسی پایمال نشود.

در ادامه امام جمعه لار با بیان اینکه شهر لطیفی دارای ویژگی ها و خصوصیت های ارزنده ای است که این خصوصیات در کنار اقداماتی که از طرف شهرداری و شورای شهر انجام شده، موقعیت ویژه ای را در بین مردم ایجاد کرده است گفت: لطیفی نماد شیعه و سنی محسوب می شود که در مراسمات مختلف ملی و مذهبی پایبندی خود را به نظام و انقلاب نشان داده و بهترین اجرای مراسمات در لارستان را در این شهر می بینیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی خرم انتخاب شهردار جدید را با کوله باری از تجربیات در پست فرماندار اوز و پست های معاون سیاسی و‌‌ امنیتی و معاون برنامه ریزی و امور عمرانی در فرمانداری ویژه لارستان را در مقوله و امتداد فرمایشات مقام معظم رهبری در امید آفرینی در بین مردم دانست و افزود: امروزه دشمن به دنبال آن است که امید را از دل مردم بگیرد، باید دست در دست هم دهیم و با تقویت امید در جامعه در انتخابات پیش رو حضور پرشور و پر حرارت مردم را شاهد باشیم.

همچنین معاون مدیرکل دفتر مدیریت شهری استانداری فارس ضمن تشکر از شهردار پیشین و خوش آمد به شهردار جدید گفت: آقای علیپور از وزارت کشور انتخاب شده است، و با اصول شهر داری و حقوق شهروندی بیگانه نیست.

مهرابی با تاکید به اینکه هیچ وقت آبروی شهرداری و مردم شهر را فدای مصلحت اندیشی نکنید زیرا عمل به مجموعه قوانین و مقررات و در چهارچوب ضوابط حرکت کردن از وظایف مسئولین و پرسنل شهرداری و شورا است، یاد آور شد: با همکاری مجموعه شورای شهر هر چه سریعتر در جهت بودجه نویسی اقدام کرده و بودجه سال ۱۴۰۳ را تنظیم کنید، لزوم بودجه نیز کسب عوارض و درآمد شهری است.

در این مراسم شهردار جدید لطیفی با عرض تبریک به مناسبت میلاد مولی الموحدین امیرالمومنین(ع) و روز پدر و تشکر از استاندار، فرماندار و شورای شهر لطیفی به جهت حسن نظر و اعتماد ایشان در انتصاب به عنوان شهردار گفت: قطعا در دوران خدمت و مدیریت حقیر ماموریت شهرداری به عنوان یک سازمان مردم نهاد بر ترویج کارگروهی و با هدف رعایت حقوق شهروندی برنامه ریزی و پایه ریزی خواهد شد و رعایت حقوق: مدنی، سیاسی، اجتماعی و زیست محیطی، حفظ کرامت عموم مردم و کارکنان شهرداری، اجرای پروژه‌های عمرانی و توسعه محور شهری در اولویت کار قرار خواهد گرفت.

علی‌اصغر علی‌پور با بیان اینکه آمده ام که خدمتگزار کوچکی برای مردم عزیز شهرمان لطیفی باشم ادامه داد: با عنایت خدای بزرگ و همراهی همه عزیزان، شهرمان را آباد تر و کارهای زیر بنایی اساسی تر، برای توسعه و عمران شهرمان بعنوان دروازه ورودی استان و مرکز شهرستان رقم خواهیم زد.

وی با تاکید بر اینکه قطعا با گروههای مختلف مردم به صورت مستمر نشست خواهم داشت و نظراتشان را جویا شده و با توجه به آن برنامه ریزی شهری را ریل گذاری و هدف‌گذاری خواهم کرد، اذعان کرد: دستانم را بسوی همه اقشار مردم عزیز شهرم، از سرمایه گذاران و پیمانکاران و تجار و حتی خیرین، برای پیشبرد اهداف عالیه نظام و مردم در حوزه عمران و توسعه فضاهای شهری دراز کرده و حمایت همه جانبه از اجرای طرح های سرمایه گذاری، عمرانی، گردشگری و تجاری و غیره را در چارچوب قانون خواهم داشت.

به گزارش میلاد لارستان، علی اصغر علیپور دارای مدرک لیسانس اقتصاد صنعتی از تهران و فوق لیسانس توسعه اقتصادی و برنامه ریزی از دانشگاه علوم و تحقیقات اهواز است که سوابق کاری متعددی در مجموعه وزارت کشور و حوزه دانشگاه از جمله؛ فرماندار شهرستان اوز، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری ویژه لارستان، مسئول واحد برنامه ریزی فرمانداری، نماینده وزارت کشور در کمسیون های ماده ۱۰۰ و ۷۷ شهر های: اوز، خور و لطیفی و مدیر گروه افتخاری مدیریت خدمات اجتماعی دانشگاه علمی و کاربردی لارستان در کارنامه دارد.

 

خبرنگار: سحر طاهری

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۸:۲۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “فرماندار سابق اوز بر مسند شهرداری لطیفی نشست”

  1. ناشناس گفت:

    واقعا معیار انتخاب چه بوده است؟ آیا صرفا سابقه انجام امور اداری یا کار دولتی کفایت می کرده؟ چون حداقل در زمانیکه معاونت فرمانداری لار را بر عهده داشتند کوچکترین عملکرد مثبتی از ایشان دیده نشد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین