جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۷ق.ظ
::آخرین مطلب 29 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

شهردار جدید شهر لطیفی لارستان معرفی شد

حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان و معاون مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری فارس شهردار جدید شهر لطیفی لارستان معرفی شد. به گزارش میلاد لارستان به…

حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان و معاون مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری فارس شهردار جدید شهر لطیفی لارستان معرفی شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، در مراسمی با حضور داریوش دهقان معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، مهندس مهرابی معاون مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری فارس، حجت الاسلام والمسلمین رمضانی امام جمعه موقت لار، علی پیروز بخشدار مرکزی، عالیان امام جمعه اهل سنت شهر لطیفی، اعضا شورای اسلامی شهر لطیفی، جمعی از مسئولین، معتمدین، خیرین و قشرهای مختلف مردم، شهردار جدید شهر لطیفی لارستان معرفی شد.

در این مراسم که در حسینیه اعظم شهر لطیفی برگزار شد، معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در سخنانی با بیان اینکه ۳ عامل مهم رهبری، مکتب و مردم در کنار هم باعث پیروزی و تداوم انقلاب ما شده است، گفت: این ۳ موضوع مهم در آینده هم باید در کنار هم قرار بگیرند تا نظام ما همچون گذشته چون کوه محکم و استوار بایستد و همه باید در این خصوص تلاش کنیم.

داریوش دهقان تصریح کرد: همه مسئولین در برابر خدا یک مسئولیت دارند که باید در مقابل خداوند و مردم پاسخگو باشند و اساسی ترین و ریشه ای ترین مسئولیتی که بر دوش ماست مسئولیت پذیری در برابر خداوند متعال است.

معاون استاندار فارس افزود: مسئولین  از مردم نباید فاصله بگیرند و از مسئولان درخواست کرد که حضور فیزیکی و شخصی در بین مردم داشته باشند.

دهقان اظهار کرد: مسئولان وظیفه دارند در هر شرایطی به ویژه در سختی‌ها و گرفتاری‌ها در کنار مردم باشند و با تلاش شبانه روزی در جهت رفع مشکلات آنان بکوشند.

وی ادامه داد: شرایط امروز جامعه ما نیازمند حضور جهادی و میدانی مسئولان است، چرا که تراز این مردم بسیار بالا است و باید در شأن و منزلت آنان ارائه خدمت کرد. بنابراین برای رفع مسائل و مشکلات پیش‌رو باید به صورت جهادی و با روحیه انقلابی و بطور شبانه روزی با مردم و در کنار مردم بود و برای آنان کار کرد.

داریوش دهقان خطاب به شهردار جدید لطیفی گفت: نحوه محاسبه عوارض شهرداری را شفاف‌سازی کنید و از طریق سایت شهرداری و نصب در تابلوهای شهرداری به مردم اطلاع‌رسانی کنید.

فرماندار ویژه لارستان از شهردار درخواست کرد که برای تخفیف گرفتن در عوارض شهرداری هیچ راهی نگذارد تا فلان مسئول نتواند با یک سفارش و تماس تلفنی تخفیف بگیرد، زیرا این یک نوع تبعیض است و مردمی که نمی‌توانند با شهردار ارتباط بگیرند از این تخفیف محروم می‌شوند.

دهقان با تاکید بر اینکه اگر در ارائه خدمات شهرداری شفاف‌سازی صورت گیرد، مردم نیز ارتباط بهتری با مسئولان شهری برقرار می‌کنند و در این راستا اعضای شورای شهر لطیفی هم بستر شفاف‌سازی را برای شهرداری فراهم کند.

در ادامه مهندس مهرابی معاون مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری فارس، اسماعیلی رییس شورای شهر لطیفی، غلامرضا حسینی سرپرست سابق شهرداری و رحمت الله واحدی شهردار جدید شهر لطیفی هم به ایراد سخن پرداختند.

در پایان حکم انتصاب رحمت الله واحدی به عنوان شهردار جدید شهر لطیفی به وی تقدیم و از خدمات چندین ساله مهدی حیدری شهردار سابق و غلامرضا حسینی سرپرست سابق شهرداری لطیفی تجلیل شد.

رحمت الله واحدی متولد ۱۳۴۸ و  اهل و ساکن شهر لطیفی و دارای مدرک فوق لیسانس جغرافیا و از ایثارگران عزیز می باشد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۷:۰۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین