یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۳ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

دیدار شهرداران لار و لطیفی

  در هشتمین روز از بهمن ماه، اصغر فرودی شهردار لار و هیات همراه با علی اصغر علیپور شهردار جدید لطیفی دیدار کردند. به گزارش میلاد لارستان به نقل از…

 

در هشتمین روز از بهمن ماه، اصغر فرودی شهردار لار و هیات همراه با علی اصغر علیپور شهردار جدید لطیفی دیدار کردند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری لطیفی؛ شهردار لار در این دیدار، ضمن اشاره به تجارب و سوابق کاری شهردار جدید در حوزه های مختلف سیاسی، خدماتی، عمرانی، انتخاب علیپور در جایگاه مدیریت شهری را خدمت بزرگی به منطقه دانست و افزود: هدف ما این است که به عنوان یک مجموعه در پیشبرد اهداف و خدمت به مردم تعامل و همکاری مستمر و موثر داشته باشیم.

علیپور نیز در دیدار با شهردار لار از شهر لطیفی به عنوان دروازه ورود به لار نام برد و گفت: از اهم برنامه‌های من در باب ساماندهی شهری تمرکز زدایی از سطح شهر و فضاسازی مناسب در ورودی های شهر است.

شهردار لطیفی ادامه داد: قطعا در جهت ایجاد تغییر و تحول در توسعه شهری و تقویت نقاط گردشگری و تبدیل کردن منطقه به قطب گردشگری نیازمند تعامل بین شهرداری ها و استفاده از تجربیات وسیع شهردار لار و تیم توانمند این مجموعه هستیم.

در ادامه در حوزه های مختلف شهری بحث و تبادل نظر شد که مهار آب‌های سطحی و جداره کشی در مسیر آبراه ها، ساماندهی میدان امام حسین (ع) و حل اختلاف اراضی فی مابین دو شهر، از مهم‌ترین این موضوعات بود.

همچنین در این دیدار مقرر شد به منظور توانمند سازی نیروی انسانی و خدمات رسانی بهتر به شهروندان، دوره آموزشی مهارتی ویژه پرسنل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لطیفی توسط مربیان آتش نشانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لار برگزار شود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۴۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “دیدار شهرداران لار و لطیفی”

  1. ناشناس گفت:

    شهرداران محترم قبل از هرچيز برخورد كاركنان با ارباب رجوع ميباشد كه متاسفانه در شهرداري لار رعايت نمي شود و بعضي از كارمندان ضمن اينكه كار مردم را انجام نمي دهند با مردم برخورد بسيار بدي دارن و به ما ميگويند انجام نمي دهيم و هرجا ميخواهي برو.انتظار مردم اين است اول اين موضوع كه خيلي هم مهم است پيگيري كنيد.تابحال چندبار نوشتيم ولي روزنامه ميلاد چاپ نكرد نمي دانيم چرا كه خواسته مردم چاپ نمي كند

  2. دیده بان گفت:

    در تایید پیام ناشناس
    فکر میکنم برخورد زننده و سنگ اندازی های عجیب پرسنل شهرداری لار در کار مردم ، در کل کشور بی مثال باشد و میتوان گفت بزرگترین چالش آقای شهردار بهبود وضعیت داخلی خود شهرداریست.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین