یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۹ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

مسابقات کشتی آزاد جام بین المللی تختی در لار برگزار می‌شود

در جلسه مسوولان سیاسی ورزشی لارستان با علیرضا دبیر مصوب شد که مسابقات کشتی آزاد جام بین المللی تختی در لار برگزار می شود. به گزارش میلاد لارستان به نقل…

در جلسه مسوولان سیاسی ورزشی لارستان با علیرضا دبیر مصوب شد که مسابقات کشتی آزاد جام بین المللی تختی در لار برگزار می شود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی هیئت کشتی لارستان، دکتر داریوش دهقان فرماندار فرمانداری ویژه لارستان، محمدحسن طیبی رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان، عبدالمهدی قاسمی معاون مدیرکل و رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی لارستان، داود عسکرپور مسوول هیئت کشتی لارستان و محمدرضا عسکرپور از کشتی گیران مطرح لارستانی با حضور در فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران با علیرضا دبیر رئیس این فدراسیون دیدار و گفت و گو کردند.

در ابتدای این نشست فرماندار ویژه لارستان با اشاره به اینکه شهرستان لار ظرفیت میزبانی مسابقات کشتی بین المللی را دارد، تصریح کرد: با توجه به پتانسیل و امکانات این شهرستان، می توانیم پیکارهای کشتی آزاد جام بین المللی تختی را به نحو شایسته ای در لار برگزار کنیم.

داریوش دهقان با تاکید بر اینکه لارستان در کشتی ساحلی نیز حرف های زیادی در کشور دارد، ابراز داشت: با توجه به احداث مجتمع بزرگ ساحلی در این شهرستان توسط هیئت کشتی، لارستان می تواند میزبان رقابت های جام جهانی یا لیگ جهانی کشتی ساحلی نیز باشد.

میزبانی دوره های داوری، مربیگری و دانش افزایی، سهمیه حضور کشتی گیران لارستانی در مسابقات کشتی آزاد جام بین المللی تختی، حضور مربیان و کشتی گیران لارستانی در اردوهای مختلف تیم ملی، برگزاری اردوهای تیم ملی در لار، میزبانی مرحله نهایی لیگ برتر کشتی آزاد و حضور مسوولان ارشد فدراسیون کشتی در لار از دیگر موارد مطرح شده فرماندار ویژه لارستان در این نشست بود.

در ادامه علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران ضمن حمایت همه جانبه از هیئت کشتی لارستان، به درخواست های دکتر داریوش دهقان پاسخ مثبت داد و در پایان تفاهم نامه برگزاری چهل و چهارمین دوره رقابت های کشتی آزاد جام بین المللی تختی بین فدراسیون کشتی و فرمانداری ویژه لارستان منعقد شد.

در این نشست ابراهیم مهربان دبیر فدراسیون کشتی، کاوه احمدی مشاور حقوقی رئیس فدراسیون کشتی و جاسم امیری رئیس انستیتو فدراسیون کشتی نیز حضور داشتند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۳:۵۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین