پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۸ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

لارستان میزبان اردوی تیم ملی بسکتبال می شود

    نشست مسوولان سیاسی ورزشی لارستان با رئیس فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان لارستان…

 

 

نشست مسوولان سیاسی ورزشی لارستان با رئیس فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان لارستان به نقل از روابط عمومی هیئت بسکتبال، دکتر داریوش دهقان فرماندار فرمانداری ویژه لارستان، محمدحسن طیبی رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان، داود عسکرپور معاون اداره ورزش و جوانان لارستان و عبدالمهدی قاسمی رئیس هیئت بسکتبال لارستان با حضور در فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران با جواد داوری رئیس این فدراسیون دیدار و گفت و گو کردند.

در ابتدای این جلسه فرماندار فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه بسکتبال لارستان می تواند حرف های زیادی در کشور داشته باشد، اظهار داشت: برگزاری اردوی های تیم ملی در لارستان برای جامعه بسکتبال لارستان ایجاد انگیزه می کند و جذب استعدادها و توسعه این رشته را بدنبال خواهد داشت.

داریوش دهقان با اشاره به اینکه دوره مربیگری درجه سه بسکتبال زیر نظر انستیتو فدراسیون بسکتبال در لار برگزار شد، ابراز داشت: در این دوره بیش از ۱۰ نفر از آقایان و بانوان لارستانی حضور داشتند و این موضوع می تواند برای هیئت بسکتبال بسیار موثر باشد.

وی در پایان برگزاری مسابقات نونهالان کشور و اردوهای تیم ملی، جشنواره مینی بسکتبال منطقه ای و دوره های دانش افرایی، داوری و امکانات سخت افزاری را رئیس از فدراسیون بسکتبال درخواست کرد.

در ادامه جواد داوری رئیس فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران ضمن خوشآمد گویی حمایت همه جانبه خود را از هیئت بسکتبال لارستان اعلام کرد و به درخواست های دکتر داریوش دهقان پاسخ مثبت داد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۹:۳۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین