پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۴ب.ظ
::آخرین مطلب 45 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

آغاز جشن‌های فجر انقلاب اسلامی در لارستان

در اولین روز از دهه فجر، مراسم گرامیداشت یوم الله ۱۲ بهمن ماه در فرودگاه بین المللی آیت اله آیت اللهی لارستان برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان، در اولین…

در اولین روز از دهه فجر، مراسم گرامیداشت یوم الله ۱۲ بهمن ماه در فرودگاه بین المللی آیت اله آیت اللهی لارستان برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان، در اولین روز از دهه فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و همزمان با سراسرکشور، یوم الله ۱۲ بهمن ماه در لارستان گرامی داشته شد.

در این مراسم که با حضور حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید مختار موسوی امام جمعه لار، داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان، ثابت مدیر کل میراث فرهنگی استان فارس، معاونین فرمانداری، اعضای شورای تامین شهرستان، فرماندهان و نیروهای نظامی و انتظامی، روحانیون تشیع و تسنن، مسئولین، خانواده معظم شهدا، ایثارگران، دانشجویان، دانش آموزان،ورزشکاران، امدادگران، معتمدین و اصناف و قشرهای مختلف مردم در فرودگاه بین المللی حضرت آیت الله آیت اللهی لارستان برگزار شد، در ساعت ۹:۳۳ دقیقه صبح امروز تمثال مبارک حضرت امام خمینی(ره)، یادمان سالروز ورود تاریخی و سرنوشت سازحضرت امام خمینی (ره) به میهن عزیزمان ایران از پلکان هواپیما حمل شد و شرکت کنندگان و حاضرین تکبیر و صلوات فرستادند و یاد حضرت امام خمینی(ره) و آن روز تاریخی را گرامی داشتند.

در ادامه سرهنگ افسری فرماندهی سپاه ناحیه لارستان نیز در خصوص نقش حضرت امام (ره)، روحانیون و علما و قشرهای مختلف مردم در پیروزی انقلاب اسلامی ایران مطالبی را مطرح نمود.

سپس گروه سرود آدینه و آموزشگاه سما لار هم سرود زیبایی را اجرا کردند.

در ادامه مسئولین و تمامی شرکت کنندگان به سمت مرقد مطهر حضرات آیات آیت اللهی و موسوی لاری رفتند و با نثار تاج گل و قرائت فاتحه یاد و نام و خاطره آن بزرگواران را گرامی داشتند.

سپس شرکت کنندگان به گلزارمطهر شهدا رفتند و در آن مکان مقدس نیز با شهیدان انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند و با قرائت فاتحه و نثار گل، به آنان ادای احترام نمودند.

در گلزار مطهر شهدا نیز حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید مختار موسوی خرم امام جمعه لار به ایراد سخن پرداخت.

اجرای گروه سرود مدارس شهرستان، تجلیل از خانواده معظم شهدا انقلاب اسلامی لارستان و گلباران قبور مطهر شهدا انقلاب و لر و نفر از دیگر برنامه های امروز ۱۲ بهمن بود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۵:۳۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین