شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۰ب.ظ
::آخرین مطلب 24 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 6

خانه کشتی روستای بریز بخش مرکزی لارستان افتتاح شد

    خانه کشتی روستای بریز بخش مرکزی شهرستان لارستان به مناسبت دهه مبارک فجر افتتاح شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی هیئت کشتی لارستان، با…

 

 

خانه کشتی روستای بریز بخش مرکزی شهرستان لارستان به مناسبت دهه مبارک فجر افتتاح شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی هیئت کشتی لارستان، با حضور فرماندار و معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه لارستان، رئیس و معاون اداره ورزش و جوانان لارستان، بخشدار مرکزی، مسوولین ادارات لارستان، دهیار، اعضای شورای اسلامی و معتمدین و خیرین روستای بریز، مسوول هیئت کشتی لارستان و جمع کثیری از نونهالان و نوجوانان علاقه مند به ورزش کشتی، خانه کشتی روستای بریز بخش مرکزی شهرستان لارستان در ششمین روز از دهه فجر افتتاح و به بهره برداری رسید.

مسوول هیئت کشتی لارستان در خصوص این طرح اظهار داشت: خانه کشتی بریز با پیگیری های هیئت کشتی لارستان و زیربنای ۲۰۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال توسط حاج عبدالحسین طاهری خیر نیک اندیش روستای بریز احداث شده است.

داود عسکرپور تصریح کرد: دو تشک کشتی استاندارد در این خانه کشتی وجود دارد و به زودی کلاس های آموزشی زیر نظر مربیان هیئت کشتی لارستان آغاز می شود.

وی افزود: به دنبال راه اندازی ورزش کشتی در دیگر روستاها و بخش های تابعه لارستان هستیم؛ به همین منظور جلسه های مختلفی با مسوولین و خیرین چندین روستا و بخش این شهرستان برگزار شده است.

در پایان آئین افتتاحیه خانه کشتی روستای بریز، از حاج عبدالحسین طاهری و حاج عباس صادقی دو تن از خیرین هیئت کشتی لارستان توسط دهیاری و هیئت کشتی شهرستان تجلیل شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۷:۴۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین