پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۳ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

انتخابات و ۲۲ بهمن ماه

مسئله‌ای که باید به آن توجه نمود مجانست انتخابات و سالگرد پیروزی انقلاب است به این معنی که آن‌هایی که در راه‌پیمایی چهل و پنجمین سالگرد پیروزی به میدان آمدند…

مسئله‌ای که باید به آن توجه نمود مجانست انتخابات و سالگرد پیروزی انقلاب است به این معنی که آن‌هایی که در راه‌پیمایی چهل و پنجمین سالگرد پیروزی به میدان آمدند و دشمن را مأیوس و دوست را شادمان کردند، در انتخابات یازدهم اسفند ماه به صحنه خواهند آمد و کاندیدای دلخواه خود را انتخاب و آراء خویش را به صندوق خواهند ریخت. برای تبیین بهتر مطلب می‌نویسم انتخابات دو وجهه دارد وجهه اول حضور مردم پای صندوق‌های رأی است که این مرحله با ۲۲ بهمن‌ماه هم جنس است، زیرا کسانی که انقلاب را دوست می‌دارند و حمایت از آن را بر خود لازم می‌دانند ضرورت دارد برای تداوم انقلاب به صحنه آمده و آراء خویش را به صندوق ها تحویل دهند تا رأی حداکثری محقق شود.

 نکته دوم انتخاب فرد موردنظر و شناخت آن‌ها جهت حمایت یکپارچه از انقلاب و توسعه و تعالی روزافزون آن است.

 دراین‌میان انتخاب افرادی که بتوانند با قدرت و توانمندی برای دریافت حقوق مردم مجدانه تلاش نمایند و سر از پا نشناسند ضرورت دارد، ممکن است خوانندگان بر ما خرده بگیرند که چنین افرادی کجا هستند؟!

 عرض می‌کنیم «ما لا یدرک کله لا یترک کله» اگر چنین افرادی به تمام‌وکمال یافت نشوند آن‌هایی که به این ضابطه نزدیک‌ترند انتخاب گردند، زیرا کیفیات اموری نسبی هستند که باید آن‌که نزدیک‌تر است گزینش نمود.

 امید که بتوانیم فردی متعهد، کاردان،فعال، قدرتمند و متنفذ راهی بهارستان نماییم و چهار سالِ پیش رو حمایت نموده که مشکلات یکی پس از دیگری مرتفع گردد.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۴۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

3 Responses to “انتخابات و ۲۲ بهمن ماه”

  1. لاری متولد ۱۳۲۹ گفت:

    خوش. به حال حاج آقا که کماکان درحال هوای سال ۵۷. و خاطرات ماه رمضان در مسجد. قنبر بگی واقتدار لارستان بزرگ. هستند

  2. حکایت. لارستان بزرگ گفت:

    لارستان بزرگ به کجای این منطقه. اطلاق میشود. لابد به منطقه جنوب فارس که شامل شهرستانهای. مستقل. لامرد. مهر. خنج. اوز. گراش. وجویم که امروزه همه به مانند. خود. لار دارای. فرمانداری مستقل. هستند.

    • امین ص گفت:

      احسنت بر شما .
      لابد و شاید نیست
      قطعا همین می باشد و به کوری چشم منافقین و دشمنان ؛مقام معظم رهبری نیز در سخنان خود بیان نمودند مردم لار و لارستان بزرگ
      از فال اسیر گرفته تا درز *از منصور آباد و خنج گرفته تا صحرای باغ و بستک و بندرلنگه همه از مردم یک منطقه هستیم و خواهیم بود ان شا الله هر چند تقسیمات جغرافیایی و سیاسی آن را تفکیک کرده باشد باز هم لارستان بزرگ نماد وحدت در کل دنیا خواهد بود

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین