پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۹ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

نوید استاندار فارس برای رفع مسئله نهضت ملی مسکن فرهنگیان استان فارس

استاندار فارس بر حل و پیگیری مسئله مسکن فرهنگیان و تخصیص زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن، تاکید کرد و گفت: پیگیری این مسئله از طریق دولت و وزارت…

استاندار فارس بر حل و پیگیری مسئله مسکن فرهنگیان و تخصیص زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن، تاکید کرد و گفت: پیگیری این مسئله از طریق دولت و وزارت آموزش و پرورش در اولویت کاری قرار می‌گیرد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی  استانداری فارس، ایمانیه در دیدار با جمعی از فرهنگیان شهر شیراز به صورت حضوری و فرهنگیان سراسر استان به صورت برخط، اظهار کرد: باید قدر دعاهای حضرت زین العابدین (ع) در صحیفه سجادیه را بدانیم، چرا که سرشار از آموزه‌های اخلاقی و مفاهیم بلند و پر معنا است که می‌تواند تأثیر مثبتی در تربیت و زندگی فرزندان ما داشته باشد.

وی با اشاره به تاکید اهل بیت (ع) به اهمیت علم‌آموزی، افزود: قدر و منزلت کار معلمان در سخنان اهل بیت (ع) بسیار مشهود است.

استاندار فارس ادامه داد: در راستای رفع مشکلات سخت‌افزاری فضاهای آموزشی، کمیته‌ای با حضور مدیران کل آموزش و پرورش، نوسازی مدارس و خیرین مدرسه‌ساز تشکیل و موارد پیگیری شود.

ایمانیه خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را باید برای رفع مشکلات فضاهای آموزشی به کار گیریم و از محل مولدسازی باید علاوه بر نوسازی بخشی را به زیباسازی فضاهای آموزشی تخصیص دهیم.

وی اظهار امیدواری کرد: برای حل مشکل نوسازی و تجهیز و به روز رسانی مدارس از طریق وزارت آموزش و پرورش و دولت تا مهرماه آینده اعتبار لازم تأمین و تخصیص یابد.

استاندار فارس تصریح کرد: ارتباط و تعامل نزدیک با اداره کل ورزش و جوانان، کتابخانه‌ها، اوقاف، شهرداری‌ها و سایر ادارات مربوطه راهگشای بسیار از مشکلات آموزش و پرورش خواهد بود.

ایمانیه با تاکید بر حل و پیگیری مسئله مسکن فرهنگیان و تخصیص زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن، خاطرنشان کرد: پیگیری این مسئله از طریق دولت و وزارت آموزش و پرورش در اولویت کاری قرار می‌گیرد.

وی به طرح مطالبات معلمان در این دیدار اشاره کرد و افزود: بسیاری از مطالباتی که از سوی نمایندگان معلمان مطرح شد کشوری است، اما در عین حال برای رفع آن‌ها پیگیری لازم انجام می‌شود.

استاندار فارس با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار کرد: باید تلاش شود افرادی که صلاحیت بیشتری دارند انتخاب شوند، از سوی دیگر اگر در حوزه انتخابیه‌ای افراد دلخواه ما حضور نداشته باشند باز هم مشارکت در انتخابات واجب است و باید فرد بهتر را انتخاب کرد.

ایمانیه تاکید کرد: همه باید برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند تا دشمنان مأیوس شوند.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۹:۱۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “نوید استاندار فارس برای رفع مسئله نهضت ملی مسکن فرهنگیان استان فارس”

  1. ناشناس گفت:

    اقاي روزنامه ميلاد كجاي گزارش امده كه استاندار نويد ساخت مسكن براي فرهنگيان داده است؟چرا از خودتان در مي اوريد؟ تازه اين صحبت ها كرده از نوع انتخاباتي و سركاري است

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین